niedziela, 21 października 2012

Odcinek 1

Lektor: Dziś rozpoczynamy wojnę o nagrodę główną w nowym programie muzycznym Sing With The Star! 12 gwiazd stanie w pojedynku o zwycięstwo i kontrakt płytowy i 100 tysięcy złoty. Tygodnie zmagań przed 1 odcinkiem, a wszystko po to, aby przekonać do siebie widzów. A przed nami 10 tygodni walki o finał, w którym staną dwie najlepsze gwiazdy! Zaczynamy I edycję programu Sing With The Star!

Przed państwem gość specjalny odcinka!

Ellie Goulding w piosence ''Lights''

Przed państwem gospodarz programu!

Olivier Janiak

Olivier: Witam państwa w pierwszym odcinku nowego muzycznego programu. Sing With The Star to nie tylko program muzyczny, ale także program, który może przynieść wam wiele pozytywnych chwil i humorzastych wrażeń. Gwiazdy, które nigdy nie miały żadnego do czynienia z muzyką tylko tu mogą się sprawdzić i usłyszeć opinie od prawdziwych ekspertów. A oto oni:


Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: To właśnie ta trójka jurorów będzie wyrażała opinie o naszych wspaniałych uczestnikach i pomoże wybrać widzom tego jedynego wybrańca, który wygra program. Patricio czego oczekujesz od uczestników?
Patricia: Najbardziej zależy mi na ich szczerości i na tym, aby nie udawali nikogo. Byli po prostu sobą i śpiewali z całego serca, prosto do widzów i do nas. Czasem przymknę oko na błędy techniczne, ale musi być szczerość, to jest zdecydowanie najważniejsze według mnie.
Olivier: A Ty Łukaszu będziesz surowym jurorem, czy wręcz przeciwnie?
Łukasz: Będę starał się być obiektywny i sprawiedliwy. Przede wszystkim będę szczerze oceniał, może na początku jeszcze dam taryfę ulgową uczestnikom, żeby lepiej ich poznać i zobaczyć czy robią postępy, ale od 3 odcinka zacznie się już naprawdę ostra jazda.
Olivier: No to już wiemy kogo musimy się bać. A co o programie powie Marina?
Marina: Na początek chciałabym powiedzieć, że jest tu naprawdę świetny nastrój, publiczność jest świetna i myślę, że uczestnikom od razu będzie lepiej, gdy wyjdą na scenę, bo świetna publika jest najważniejsza. A jeżeli chodzi o uczestników to liczę na to, że wygra najlepszy, my pomożemy wybrać widzom tego diamencika.
Olivier: To bardzo dobrze. Kochani dziś na scenie zobaczymy samych Panów. Zaśpiewają oni po jednej piosence, Pan, który otrzyma największą ilość głosów dostanie immunitet do 3 odcinka, no ale niestety będziemy musieli już dziś któregoś z nich pożegnać. Więc kochani możemy głosować już od teraz. A ja zapraszam na pierwszy występ, ale przed nim króciutki filmik.
Maciej: Czuję ogromy stres przed pierwszym występem na żywo. Niby na próbach idzie wszystko po mojej myśli, ale pewnie gdy wejdę na scenę to popełnię wiele błędów, z których później sam będę się śmiał, no ale zobaczymy. Trzymajcie kciuki.

MACIEJ DOWBOR
W piosence Lady Pank ''Kryzysowa narzeczona''.

Olivier: Mam nadzieję, że stres opadł i wszystko było dobrze. Jak Maćku poszło?
Maciej: No myślę, że dałem z siebie wszystko jak na pierwszy odcinek.
Olivier: Posłuchajmy co mają do powiedzenia jurorzy. Zacznie Łukasz.
Łukasz: Występ nie był najgorszy. Widać było, że dobrze się bawiłeś. Barwę masz ciekawą, ale fałszujesz strasznie. Chociaż dobrze to wiem, że na wszystko przyjdzie czas i jeżeli widzowie Ci pozwolą to nadal będziesz nad tym pracował.
Olivier: Nie najgorsza opinia od Łukasz, a co powie Patricia?
Patricia: Stres był, bo te podrygi nogą były naprawdę zabawne i można było to zauważyć. Jeżeli chodzi o barwę to fajna, nie masz jeszcze opracowanej żadnej z części technicznej, ale zabawa była przednia, ja się dobrze bawiłam.
Olivier: Zabawa jest najważniejsza. Teraz wszystko w rękach widzów. Dziękuję Ci Maćku bardzo serdecznie. Możesz już zmykać odpocząć. A ja zapraszam teraz na krótką przerwę reklamową. Po niej na naszej scenie kolejna dawka muzycznych emocji. Zostańcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: To jest program Sing With The Star. Jesteśmy po przerwie. A przed nami kolejny występ. Zobaczcie co słychać u Lesława.
Lesław: Miałem duże wątpliwości co do występu w tym programie, ale wyszło tak, że zdecydowałem się. Obecnie jestem po kilku próbach, które są naprawdę ciężkie, a co najgorsze przede mną występ na żywo, który może pójść mi słabo, ale mimo to liczy się zabawa.

LESŁAW ŻUREK
W piosence Łukasza Zagrobelnego ''Ja tu zostaje''.

Olivier: I jak się czujesz po pierwszym występie?
Lesław: Byłem ogromnie zestresowany, ale poszło jak z płatka moim zdaniem, dobrze się bawiłem. Na szczęście nie popełniłem żadnego błędu tekstowego.
Olivier: Cieszę się razem z Tobą. O opinie poproszę Marinę.
Marina: Według mnie było to trochę takie kiczowate. Po prostu pojawiłeś się na scenie, zaśpiewałeś i nic poza tym. Zrobiłeś tylko to co powinieneś, nic swojego nie wniosłeś. Bardzo słaby występ, lecz pamiętajmy, że to początek, więc wszystko jeszcze zmienić się może.
Olivier: Pewnie, że wszystko zmienić się może. Mrozu, a Ty co powiesz?
Łukasz: Dużo bardzo prostych błędów, które mnie zdziwiły. Ale barwa całkiem ciekawa i o dziwo fałszu bardzo mało. Nie wiem, czemu opinia Mariny była tak surowa, bo według mnie jak na pierwszy występ to było całkiem dobrze.
Olivier: Od Mroza usłyszałeś całkiem dobre słowa, więc pewnie podniosły Cię na duchu. Lecz głosy widzów są najważniejsze. Dzięki Ci bardzo Lesławie. A już teraz przed państwem kolejny gwiazdor wieczoru, zobaczcie.
Marcin: Wszystkie treningi i wszelkie próby tak mi się spodobały, że czasem w nocy wstawałem i ćwiczyłem sobie to jeszcze raz. Bardzo zaangażowałem się w ten program i mam nadzieję, że widzowie to docenią i zobaczą moje starania. Wszystko co będę robił to tylko dla nich.

MARCIN HYCNAR
W piosence Republiki ''Biała flaga''.

Olivier: Gratuluję Marcinie, już jesteś po występie. Wszystko poszło po Twojej myśli? Czy te nocne treningi nie poszły na marne?
Marcin: Moim zdaniem poszło wszystko jak powinno. Jedyne co to mogłem dodać coś od siebie, bo na pewno nic nie ująłem. Więc jestem zadowolony z siebie.
Olivier: To bardzo dobrze. Zacznijmy od Mariny.
Marina: No, no Marcinie mi się bardzo podobało. Póki co najlepszy występ. Śpiewasz całkiem czysto i przyzwoicie. Aranżacja tego występu bardzo mi się spodobała i zaskoczona jestem. Liczę na to, że dalej również tak dobrze będzie.
Olivier: Czy Patricia też jest tak dobrego zdania?
Patricia: Owszem. Robi się całkiem ciekawie, jestem pewna, że dalej także dasz sobie świetnie radę, jeżeli widzom się spodobało. Masz talent i dobrze sobie dziś poradziłeś. Jakbym Cię nie znała nie powiedziałabym, że jesteś amatorem.
Olivier: Opinie kosmiczne. Co z tego wynika? Że był to naprawdę dobry występ, więc głosy powinny się już sypać. Dzięki Marcin i do zobaczenia. A już teraz kolejny występ. Przed wami Robert.
Robert: Śpiewanie to dla mnie całkiem inna bajka niż wszystkie moje dotychczasowe doznania. Przyznam się, że nigdy nie miałem nic wspólnego z tą dziedziną. Owszem lubię muzykę, ale śpiewanie za dobrze mi nie idzie, ale w sumie jestem tu by się sprawdzić, więc zobaczymy co z tego wyjdzie.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence Piaska ''Imię deszczu''.

Olivier: Robercie jestem pod wrażeniem, pierwszy raz widziałem piłkarza na scenie, który śpiewał. Jak wrażenia, podoba się w programie?
Robert: Atmosfera jest bardzo miła. Jest tu bardzo przyjemnie i dobrze się czułem na scenie. Ekipa także bardzo fajna. Miło mi, że dostałem zaproszenie do tego programu.
Olivier: No to już wiemy jak tu jest według Roberta. A jak było podczas występu? Zapytajmy może Mroza, proszę bardzo.
Łukasz: No to był dobry występ. Było romantycznie i bardzo emocjonująco. Czułem się po prostu dobrze. Masz idealny głos do takich piosenek jak ta. Życzę znacznie więcej takich występów wszystkim uczestnikom, a przede wszystkim Tobie.
Olivier: Robercie czyżby jesteś już numerem jeden? Patricio oddaje Ci głos.
Patricia: Fakt faktem, że wypadłeś całkiem dobrze w tej piosence, ale Twoja barwa na mnie nie zrobiła wrażenie. Jest to pierwszy odcinek, więc nie będę tu komentowała co było złe, ale było tego trochę trzeba przyznać.
Olivier: Opinie nie najgorsze, następnym razem na pewno będzie lepiej. Widzowie głosują, a my poznamy wynik pod koniec odcinka. Robercie masz już wolne na dziś i czekaj na wyniki. A teraz przerwa, po której ostatnie dwa występy. Nie możecie tego przegapić.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witam po przerwie ze studia SpotTv to jest program Sing With The Star, a przed nami Paweł, który ma nam coś do powiedzenia, posłuchajmy.
Paweł: W pierwszym odcinku wykonam piosenkę, którą sam wybrałem, nie powiem, że nie było ciężko, ale na szczęście postawiłem na swoim. Co do śpiewania to tylko prysznic i karaoke za mną, teraz coś nowego, bardziej poważnego, ale myślę, że będzie dobrze i widzom się spodoba.

PAWEŁ MAŁASZYŃSKI
W piosence Ryszarda Rynkowskiego ''Wypijmy za błędy''.

Olivier: No to występ masz już za sobą, dobrze poszło?
Paweł: Czy dobrze poszło? Zostawie to do oceny jury, ale mimo wszystko ja się bardzo dobrze bawiłem na scenie i co najważniejsze dobrze się czułem.
Olivier: A to jest najważniejsze. Marino zacznij.
Marina: Fałszu ogromnie dużo, występ słaby, nudny i bez jakiegokolwiek zaangażowania. Szczerze powiem, że nie podobało mi się to i aż mi się ziewało. Sam zobaczyć Pawle w powtórce, ale mam nadzieję, że widzowie dadzą Ci szanse i pokażesz jeszcze nam co nie co.
Olivier: Ja nie mam zdania. Mrozu co myślisz?
Łukasz: Tragedii nie było, pierwszy występ, więc nie spodziewałem się czegoś lepszego. Ale faktycznie nudno było. Mimo, że najgorszy występ wieczoru to i tak wszystko stać się może, bo o tym decydują widzowie.
Olivier: Dokładnie, wszystko okaże się po odczytaniu wyników głosowania widzów. Ty Pawle możesz już odpocząć, dzięki. A my przechodzimy do ostatniego występu. Przed nami Marek.
Marek: Byłem zaskoczony propozycją o wystąpienie w tym programie, ale zgodziłem się. Dzięki czemu będę mógł sprawdzić czy mam może jakiś ukryty talent. Muszę także przyznać, że bardzo zaangażowałem się w ten program, lecz nie tylko ja z tego co słyszałem. Myślę, że w jakiś sposób oczaruje jury i widzów. W pierwszym odcinku zaśpiewam ''Teraz wiem'', a tekstu nawet zapamiętać nie mogę, boje się, że pójdzie mi źle, ale to się okaże.

MAREK KALISZUK
W piosence Szymona Wydry & Carpie Diem ''Teraz wiem''.

Olivier: Marku, masz już za sobą występ. Co z tym tekstem?
Marek: Ciężko mi było go zapamiętać, ale dałem radę. Nie pomyliłem się, gorzej z jakością występu, ale fajnie było.
Olivier: Posłuchajmy jurorów. Patricio proszę bardzo.
Patricia: Szału nie było, występ taki średni. Ale jak na początek to nie najgorzej. Piosenkę bardzo fajną miałeś, widać twe zaangażowanie, a co dalej będzie to się okaże.
Olivier: Co na temat występu powie nam Łukasz.
Łukasz: Słabizna taka, ale co się martwić, skoro to pierwszy występ. Dzisiaj widzowie odrzucą kogoś kto im się nie spodoba, a my będziemy musieli się z tym pogodzić. Co do bawy to całkiem fajna, fałszu dużo, ale to da się naprawić.
Olivier: Teraz losy Marka leżą w rękach widzów. Dziękuję Ci już. To był ostatni występ dzisiejszego odcinka. Teraz to wy macie szanse się okazać i uratować swojego faworyta. Głosowanie trwa jeszcze przez 12 minut, my wracamy po przerwie z wynikami. Zostańcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Program Sing With The Star ze studia SpotTv. Mam już w swej dłoni wyniki waszego pierwszego głosowania. Ale zanim je odczytam posłuchajmy jurorów. Kto był według was dziś najlepszy, a kto najsłabszy. Może na sam początek Marina.
Marina: Najlepiej dziś wypadł moim zdaniem Marcin Hycnar, a najsłabiej sama nie wiem, ale postawiłabym na Lesława.
Olivier: A jak jest według Łukasza?
Łukasz: Zgodzę się z Mariną co do najlepszego występu, bo Marcin dziś pozamiatał. A najgorzej wypadł Paweł Małaszyński.
Olivier: No to na koniec opinia Patricii.
Patricia: Najlepszy Marcin, najsłabszy Paweł.
Olivier: A zatem Patricia i Łukasz mają takie same zdanie dziś. A czy według widzów chociaż w połowie jest tak samo? Czas na wyniki, zapraszam na scenę wszystkich Panów tego wieczora.

Maciej Dowbor
Lesław Żurek
Marcin Hycnar
Robert Lewandowski
Paweł Małaszyński
Marek Kaliszuk

Olivier: Spójrzmy prawdzie w oczy. Otwieram kopertę.

Immunitet do trzeciego odcinka zdobywa... Maciej Dowbor!

Drugie miejsce zajmuję... Marcin Hycnar!

Trzecie miejsce na podium... Marek Kaliszuk!

Kolejne bezpieczne miejsce ma... Robert Lewandowski!

A niestety jako pierwszy z programem dziś pożegnać się musi...
Paweł Małaszyński!


Olivier: Pawle jest nam bardzo przykro, że jako pierwszy musisz pożegnać się z naszym programem, ale cóż... takie są już zasady. Oddaje Ci głos, możesz przemówić.
Paweł: Kochani! Mimo wszystko, mimo tej porażki jestem wdzięczy na udział w tym show. Niezmiernie miło i dobrze było mi dziś wystąpić na tej scenie. Mam nadzieję, że w jakiś sposób wam się to podobało. Widocznie nie jest mi pisane śpiewanie, ale dziękuję bardzo.
Olivier: Dziękujemy Pawle. Uczestnik nr 9 Paweł Małaszyński żegna się z naszym programem jako pierwszy niestety. Wielkie brawa. A już w przyszłym tygodniu na naszej scenie zobaczymy Panie. Głosowanie rusza już dziś, jeżeli macie swoje faworytki to głosujcie. Zapraszamy także na naszego fan page'a na facebook'u. Do usłyszenia za tydzień! Dobranoc.



4 komentarze:

  1. Poczytałem, poczytałem i powiem, ze to świetny program jest. Chociaż myślę, że z ocenami byłoby lepiej, ale to może ja tylko odnoszę takie wrażenie? No cóż, zadanie dla nas... bo to tylko od nas zależy, kto będzie śpiewał dalej. Dorób piosenek bardzo dobry, najlepsze piosenki dla Roberta i Marka. Co do werdyktu to dwóch faworytów na podium i super, a Paweł odpadł... Szkoda, lubiłem go, ale wolałem na innych głosować. Jestem ciekawy teraz jak paniom pójdzie i może już teraz zacznę oddawać głosy ;) Pozdrawiam! [Let's Dance 4]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy odcinek, piosenki uczestników też niczego sobie. Moi faworyci na podium.Choć co do Maćka to jestem trochę zaskoczona,że to on zgarną największą ilość głosów od widzów. Podzielam opinię jak Let's Dance oceny byłyby jeszcze dodatkową atrakcją,choć ich brak też nie przeszkadza :) [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń
  3. Program wystartował, że tak powiem z całej rury :) Fajnie mi się go czytało, miło wracac do wspomnień, gdzie w ,,The Voice'' występowali Lesław, Paweł i Robert :) Piosenki znakomite, nie umiem wybrac jednej najlepszej. Pawła jest mi trochę szkoda, ale tylko trochę :P Po za tym zaśpiewał dziś słabo, więc należała mu się odpadka. [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęło się znakomicie :) Świetna grafika! Sami fajni uczestnicy, podium najlepsze jakie mogłoby być. Bardzo dobrze, że to akurat Paweł odpadł, mimo że go lubię to jednak ze składu panów najmniej go lubię, po za tym słabo zaśpiewał. Mam nadzieję że przyszłe odcinki będą równie emocjonujące jak ten. Ciekawe jak ze śpiewem poradzą sobie panie. Czekam na odcinek, głosy będę oddawać. [KINGS-OF-DANCEFLOOR]

    OdpowiedzUsuń