niedziela, 9 grudnia 2012

Odcinek 8

Lektor: Do ćwierćfinału dostali się tylko sami dobrzy uczestnicy. Poziom jest bardzo wysoki nie wiadomo kto przejdzie na półfinału. W odcinku 7 jurorzy już nie mieli upoważnienia do przyznania immunitetów, zatem widzowie mogą dziś wyeliminować każdego z piątki uczestników. Odcinek poprzedni wygrała Małgorzata Socha, po raz trzeci z rzędu. Z programu niestety odpaść musiał Marcin Hycnar. Przed nami pięć wspaniałych występów ćwierćfinałowym, z których wybierzecie półfinalistów. Zaczynamy 8 odcinek naszego show!

Przed państwem gość specjalny odcinka!
HONEY w piosence ''Lalalove''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Witam bardzo serdecznie! To była Honey, wielkie brawa dla niej. W dzisiejszym odcinku jest tylko 5 gwiazd. Widzowie wybiorą tylko najlepszych. Do odcinka półfinałowego wejść mogą tylko 4 gwiazdy. A w półfinale pożegnamy niestety dwie z nich. To jest drodzy uczestnicy wasza ostatnia szansa, by przekonać do siebie widzów. Pamiętajcie, że program wygrać może prawdziwa śpiewająca gwiazda. A teraz wielkimi brawami powitajcie jurorów naszego programu:


Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Właśnie takie brawa im się należą. Mam do was pytania. Łukaszu czy jesteś zadowolony z takiego werdyktu?
Łukasz: Szczerze nie do końca, bo jest mi ogromna szkoda Marcina, zawsze miło nas zaskakiwał, mimo tego, że były również gorsze występy, lubiłem go bardzo.
Olivier: Marino czy każdy z uczestników jest godny wygranej?
Marina: Nie do końca, są tacy, którzy naprawdę wiele już potrafią i należy im się, ale są i Ci gorsi, którzy nie są gotowi na nagranie płyty.
Olivier: A Patricio co sądzisz o tym odcinku, co może nam przynieść?
Patricia: Na pewno będzie bardzo ciekawie, muzyka podoba mi się bardzo, dobory dla uczestników także. Na pewno będzie bardzo dobrze i na poziomie, jak na ćwierćfinał.
Olivier: Dzięki za krótkie odpowiedzi. Czas na konkursowe występy. Linie są otwarte, więc zachęcam do ratowania swoich faworytów. Przed nami występ pierwszej dziś uczestniczki, która Radzi sobie świetnie, ma za sobą dwa immunitety w poprzednich odcinkach. Zobaczymy jak dziś ocenią ją widzowie i które miejsce zajmie. Zobaczmy jak przygotowywała się do tego odcinka..
Anna: Muszę dać z siebie wszystko w tym odcinku. To już poważny etap, nie mogę tak nagle sobie odpuścić. Na dodatek boje się, bo nie mam już immunitetu i stać może się wszystko. Piosenka bardzo mi się podoba i obiecuje, że nie zawiodę. Bardzo zależy mi na półfinale, a jakbym było w finale to bym skakała ze szczęścia. Będzie moc.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Jennifer Lopez ''Waiting For Tonight''

Olivier: Aniu, Aniu czy dobrze poszło, czy jesteś zadowolona z tego występu?
Anna: Myślę, że było dobrze. Wszystko poszło po mojej myśli, czuje że widzom się spodobało, publiczności także, bo widać było entuzjazm, ale czekam na opinie jury.
Olivier: Marino jak było, podobało się?
Marina: Świetny występ. Widzowie na pewno Cię kochają za tą energię. Dobrze wykonałaś tą piosenkę, na poziomie i z klasą. Jeden z najlepszych występów w tym programie. Jestem pod wrażeniem Twojej ambicji. Głos masz naprawdę dobry i mocny. Gratuluję świetnie było.
Olivier: Łukaszu, a Ty co masz do powiedzenia?
Łukasz: Dobry dobór repertuaru. Występ ogólnie bardzo mi się podobał i był godny ćwierćfinału, a nawet samego finału. Będę się bardzo cieszył kiedy znajdziesz się w finale. Zrobiło się naprawdę już poważnie, my nie oszczędzimy każdego ze słów. Mam nadzieję, że widzowie zgodzą się z nami.
Olivier: Opinie bardzo pozytywne. A teraz widzowie powinni oddawać głosy na Ciebie i wszystko będzie dobrze. Dzięki Aniu. Teraz przerwa, po której kontynuujemy nasz program. Bądźcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Program Sing With The Star wita po przerwie. Przed nami jeszcze 4 występy. A już teraz dla nas wystąpi Marek. W programie radzi sobie świetnie, lecz nie wiadomo co ten odcinek może mu przenieść. Ostatnio immunitet, więc formalnością było, że się tu pojawi. Ale dziś już tylko wszystko zależeć będzie od głosów. Zobaczmy co Marek myśli o ćwierćfinale.
Marek: Ten program nauczył mnie czegoś całkiem nowego. Nie spodziewałem się, że znajdę się w ćwierćfinale. A bez problemów jestem tu i śpiewam. Jest naprawdę ciekawie i świetnie, będę próbował pokazać na co mnie stać i może znajdę się dalej, bardzo bym chciał. Tym razem mam ciężką piosenkę, ale wierze w to, że dam sobie radę.

MAREK KALISZUK
W piosence Adama Lamberta ''Whataya Want From Me''

Olivier: Jak myślisz będziesz w najlepszej czwórce?
Marek: Mam ogromną nadzieję. Chociaż myślę, że występ nie był do końca taki jakbym chciał to możliwe jest, że się widzom spodobało i będą głosować.
Olivier: Teraz posłuchajmy opinii. Zacznie Łukasz.
Łukasz: Według mnie to Twój najlepszy występ i nie wiem czemu się martwisz. Wykonanie bardzo na poziomie i technicznie też było świetnie. Dałeś nam tyle emocji, że bez wątpienia mogę powiedzieć, że godnie dążysz przez ten program. Twoja barwa urzeka mnie od samego początku.
Olivier: A teraz kilka słów powie Patricia.
Patricia: Nie było rzeczy, która mi się nie podobała. Szczerze mówiąc na początku programu nie myślałam o tym, że sobie poradzisz, a tu nie było problemu. Wierze w to, że Twoja płyta była by naprawdę dobra, masz świetny głos i sądzę, że kupiłbym ją bez zastanowienia.
Olivier: Takie opinie usłyszeć to jest coś. Jeżeli waszym zdaniem Marek zasługuje na półfinał to głosujcie. Dzięki Ci bardzo. A teraz kolejny występ. Widzowie ją również kochają mimo tego, że według niej do końca nie jest dobrze. Nie przez przypadek jest w tym odcinku, opinie jury nie raz były świetne. Posłuchajmy co o swoim udziale myśli Magda.
Magda: Każdy występ jest tak emocjonujący, że nie wiem co o tym myśleć. Za każdym razem się boję, że mój występ jest ostatnim. Ostatnio bardzo zszokowało mnie drugie miejsce. Mój ćwierćfinałowy występ będzie prosto z mojego serca, piosenka jest o uczuciach i spróbuje to w jakiś sposób okazać. Mam nadzieję, że będzie się podobało.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Berlin ''Take My Breath Away''

Olivier: I wszystko się udało Magdo?
Magda: Myślę, że tak. Co chciałam to pokazałam. Teraz tylko najgorsze będą myśli czy innym się spodobało. Nie chciałabym dziś odpaść, szkoda by mi było.
Olivier: Przejdźmy Magdo teraz do opinii. Marino jak się podobało?
Marina: Bardzo fajny występ. Czysto zaśpiewany, a trudno było, bo piosenka nie jest łatwa. Magdo masz niezwykłe wartości głosowe. Każdy Twój występ słucham z ciekawością co po chwili wydarzyć się może. Dziś było świetnie, a występem podniosłaś poziom tego odcinka.
Olivier: Patricio jakiego zdanie jesteś Ty?
Patricia: Moim zdaniem było kilka błędów, gdzie nie trafiałaś w dźwięki, ale słuchacz pewnie i tak tego nie usłyszał. Ale jeżeli mamy wybierać muzyczną gwiazdę, to trzeba na to zwracać uwagę. Masz w sobie to coś, udało Ci się przekazać emocje, piosenka delikatnie i subtelnie zaśpiewana.
Olivier: Opinie bardzo dobre. Widzowie teraz muszą głosować na Ciebie i wszystko będzie okey. Dziękuję Ci bardzo. A już teraz krótka przerwa reklamowa, ale nie rozstawajcie się z nami na długo, bo wracamy za chwilę. Mamy przed sobą dwa ostatnie występy, czyli występy Roberta Lewandowskiego oraz Małgorzaty Sochy. Do zobaczenia za chwilę.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv witamy po przerwie. Za chwilę wystąpią dla was dwie ostatnie gwiazdy. Jedną z nich jest Robert. Piłkarz, który bardzo zaangażował się w program i zawsze wykonuje swoje utwory świetnie. Widzowie także chętnie głosują, wywalczyli dla niego ten odcinek. Zobaczmy jak trwały przygotowania Roberta do ćwierćfinału.
Robert: Oj na pewno będzie ciężko dostać się do półfinału, zatem postanowiłem poświęcić na próby dwie godziny więcej niż zwykle. Mam na dodatek ciężką piosenkę, z którą muszę się zmienić. Nie będzie to łatwe zadanie, ale zrobię wszystko na co mnie stać. Tak na marginesie dziękuję widzom za wszystkie oddane głosy, to dzięki wam jestem w ćwierćfinale.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence Eltona Johna ''Your Song''

Olivier: Czy tym występem udowodniłeś, że powinieneś znaleźć się w półfinale?
Robert: Nie umiem sobie porównywać do innych uczestników, więc nie mam pojęcia. Ale skromnie mówiąc czuje, że ten występ był dobry i spisałem się.
Olivier: A jak myśli jury? Mrozu proszę.
Łukasz: Nie masz się o co martwić Robercie, bo pokazałeś dziś klasę. Moim zdaniem dobrze się spisałeś i występ ten był na poziomie ćwierćfinale. Masz kawał głosu, ta piosenka świetnie do Ciebie pasowała i udowodniłeś nam to przed chwilą. Jestem pod wrażeniem.
Olivier: Marino co Ty myślisz?
Marina: Mi również bardzo się podobało. Myślę, że jesteś pewniakiem w półfinale i nie musisz się martwić. Technicznie dziś było bardzo dobrze, świetnie poradziłeś sobie z tak wielkim hitem i wcale błędów nie widziałam. Zatem było niczym profesjonalnie. Nie mam do czego się przyczepić.
Olivier: Świetne opinie. Poziom jest naprawdę wysoki i zostawili sami świetni zawodnicy. Zatem już teraz widzowie powinni brać się za głosowanie na Roberta. Dziękuję Ci bardzo. I przyszedł czas na ostatni występ. Już od kilku tygodni krążą plotki na temat tego, że Gosia powinna wygrać program. I póki co zmierza wszystko ku temu. Czy Gosia czuje się ćwierćfinalistką tego dowiemy się już teraz.
Gosia: To już ćwierćfinał, nie spodziewałam się tego przy podpisywaniu kontraktu. Każde dobre słowa ze strony jury motywuje mnie do działania, więc możliwe, że dzięki temu, że chcę częściej to słyszeć tak dobrze mi idzie. Ale tylu głosów od widzów się naprawdę nie spodziewałam. Mimo wszystko dziękuję serdecznie.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Donny Summer ''Hot Stuff''

Olivier: Wszystko okey Gosiu? Bo widzę, że coś źle wyglądasz.
Gosia: Za kulisami dostałam bardzo bolesne bóle brzucha, lecz postanowiłam wyjść i udawać, że wszystko jest dobrze. Przykro mi, że zauważyłeś.
Olivier: Ale występ świetny jak zawsze, prawda Patricio?
Patricia: No nie wiem co ten Olivier ma w sobie, bo ja nic nie zauważyłam. Było jak zawsze świetnie technicznie, dziś bardzo energicznie i dobrze było Cię usłyszeć właśnie w tej piosence. Gosiu ja już dawno powiedziałam, że jesteś finalistką gwarantowaną, więc dziś było tylko gościnnie moim zdaniem.
Olivier: Mrozu, a Ty co powiesz o tym występie?
Łukasz: Świetne wibrato, masz talent naprawdę. Może powinnaś teraz spróbować coś w muzyce, bo jestem pewny tego, że na pewno by Ci się udało. Masz warunki i możesz je na dobry sposób wykorzystać. Bardzo dobry występ, a wszystko co dobre to już powiedziałem w poprzednich odcinkach i podtrzymuje to.
Olivier: Ja już nic mówić nie będę, bo widzę, że dobrze nie jest. Głosujcie na Gosie, a na pewno uratujecie ją przed eliminacją. Dzięki Gosiu. Jesteśmy po 5 ćwierćfinałowych występach i teraz tylko czekamy na wyniki. Ale żeby one były to musicie głosować. Linie zostaną zamknięte za 12 minut. Teraz reklamy, po których werdykt, wtedy poznamy półfinalistów. Do zobaczenia za kilka minut!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Jesteśmy po przerwie, ja mam już wyniki, ale przed tym chciałbym zapytać jury kto z ćwierćfinalistów ma największe szanse na półfinał? Marino.
Marina: Zawsze będę stała za tym, że Gosia, ale dziś dodam również Roberta.
Olivier: Łukaszu, a jakie jest Twoje zdanie?
Łukasz: Marek, Robert i Gosia.
Olivier: No i na koniec Patricia.
Patricia: Moim zdaniem Gosia i Robert.
Olivier: No to już wiemy typy jury. Teraz zapraszam gwiazdy na środek sceny.

Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: W półfinale są tylko cztery miejsca, mamy pięć gwiazd. Już za moment poznamy tego jedynego przegrane uczestnika. Zaczynamy.

W półfinale gwarantowane miejsce ma... Małgorzata Socha

Według widzów pojawić się tam także powinien... Marek Kaliszuk

Znalazło się także miejsce dla... Anny Karczmarczyk

A w tym odcinku niestety po raz ostatni zaśpiewała...
Magdalena Kumorek!


Olivier: No Magdo niestety zabrakło dziś głosów. Niestety padło na Ciebie. Masz kilka chwil, aby pożegnać się z nami kochana.
Magda: Jest mi żal, bo już przywiązałam się do ekipy i do każdych prób. Świetnie się tu bawiłam, przeżyłam wiele dobrych momentów. Jury, czyli artyści, którzy świetnie się znają na muzyce, nie raz powiedzieli mi naprawdę masę dobrych słów. Dziękuję im za to, widzom za każdy oddany głos z osobna. Co to za przeżycie, jeżeli jeszcze kiedyś dostanę jakąś propozycję muzyczną to od razu się zgodzę. Dziękuję bardzo serdecznie.
Olivier: Magda zajmuję 5 miejsce w naszym programie, brawa dla niej. No to ćwierćfinał dobiegł już końca. A w półfinałowym odcinku wystąpią Gosia, Marek, Ania oraz Robert. Wśród nich jest dwójka finalistów i jeden zwycięzca. Nie możecie przegapić kolejnego odcinka, który już za tydzień. Głosowania zostało już uruchomione, możecie brać się za głosy. No w takim razie do zobaczenia za tydzień!



4 komentarze:

  1. Kolejny odcinek emocjonujący. Finał co raz bliżej i nie ma nawet zbytnio krytyki w komentarzach jurorów. Może się powtórzę, ale piękne piosenki dopierasz do programu. Najlepszą miał Robert. W wynikach było różnie. Magdalena, moja faworytka pożegnała się z programem. Szkoda, gdyby od samego początku była bardzo dobra, wierzę, że znalazłaby się w półfinale i nawet dalej. Na szczęście mam jeszcze dwóch faworytów i mam nadzieję, że ostatecznie uda im się wejść do finału, bo za tydzień odpadną aż dwie osoby. Czekam na odcinek. [Let's Dance]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek na poziomi, bardzo mi się podobał. Teraz to już same znakomite występy są i tródno wygrac osobę, która by miała odpaśc. Jednak chyba Magda najbardziej zasługiwała na odpadkę, więc dobrze, że tak sie stało. Ogromnie się ciesze, że Gosia znów pierwsza, tak jak już kiedyś mówiłem, bez wahania celuje na finał. czekam na kolejne odcinek [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek z dużą dawką emocji. Najlepszą piosenkę miała Ania, świetnie sobie z nią poradziła. Moja druga faworytka znów na pierwszym miejscu z czego się cieszę. W końcu odpadła Magda, długo na to czekałam, ale najważniejsze że udało się. Chociaż nie powiem, dobrze śpiewała, ale na tym etapie już każdy dobrze śpiewa. Nie mogę się już doczekać półfinału, głosuję na swoich faworytów. [Kings-Of-Dancefloor2]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek świetny. Moi faworyci przeszli dalej , ale u widzów nie najlepiej im poszło w tym odcinku. A poziom jest coraz wyższy. Co do odpadki Magdy to mi jej nie zal.

    OdpowiedzUsuń