niedziela, 16 grudnia 2012

Odcinek 9

Lektor: W półfinałowym odcinku wystąpi najlepsza czwórka uczestników I edycji Sing With The Star. Ćwierćfinał zdecydował o tym kto będzie miał szansę walczyć o wygraną. Niestety tą szansę straciła Magdalena Kumorek. Widzowie zacięcie walczą o swoich faworytów. A dziś okaże się kto z tej czwórki wejdzie do wielkiego finału nasze show. Wyjątkowo pożegnamy dziś dwójkę uczestników. Z tego względu, że w finale są tylko dwa miejsca. Zaczynamy walkę półfinałową!

Przed państwem gość specjalny odcinka!
ASAF AVIDAN & THE MOJOS w piosence ''One Day/Reckoning Song''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Wielkie brawa dla naszego gościa specjalnego. Jesteśmy coraz bliżej finału. A już jutro finał 5. edycji Music With The Stars nie zapomnijcie oglądać. My dziś na scenie zobaczmy 4 występy 4 półfinałowych gwiazd. Walczyć oni będą o finał, w którym są tylko dwa miejsca. Ale o tym kogo w nim zobaczymy zadecydują tylko i wyłącznie wasze głosy. Więc jeżeli chcecie zobaczyć swojego faworyta to bierzecie się już teraz za głosowanie. A teraz wielkimi brawami powitajcie jury programu Sing With The Star:


Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Widzieliście te owacje? Masakra jakaś. Mrozu co możesz powiedzieć o naszych półfinalistach?
Łukasz: Poziom jest wysoki i cieszę się akurat z takiego składu. Kto by z nich nie wygrał to wszyscy świetnie sobie dadzą dalej radę, jestem tego pewny.
Olivier: A Ty Marino domyślasz się kto wejdzie do finału?
Marina: Widzowie mogą nas zaskoczyć, ale mam wymarzoną dwójkę faworytów, którzy moim zdaniem na finał zasługują najbardziej.
Olivier: No i jeszcze co na temat półfinalistów powie Patricia?
Patricia: To jest najlepsza czwórka programu, moja i widzów. Niezmiernie cieszę się na ten i na przyszły odcinek. Nie mogę doczekać się wyników.
Olivier: Dzięki za odpowiedzi. Linie są już otwarte, więc głosować już można. Kochani zaczynamy walkę tego odcinka. Na pierwszy ogień idzie dziś Ania, która według statystyk powinna pojawić się w finale. Widzowie ją pokochali, a każdy jej występ jest świetny. Posłuchajmy co u niej.
Anna: No i to będzie decydujący odcinek, widzowie jednoznacznie wybiorą czy chcą mnie zobaczyć w finale czy też nie. Dlatego chciałabym się postarać, włożyć w ten występ wszystkie moje siły. Tak, aby mnie docenili i dali mi jeszcze szansę. Na tym etapie odpadają dwie osoby, będzie ciężko zachwycić widzów, ale starać się będę.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence The Pussycat Dolls ''Hush Hush; Hush Hush''

Olivier: Wszystko wyszło, dałaś czadu?
Anna: No pewnie, jestem dziś bardzo pewna siebie. Cały tydzień męczyłam tą piosenkę mam nadzieję, że do perfekcji. Chciałabym być w finale.
Olivier: Patricio czy ten występ był godny tego odcinka?
Patricia: Pewnie, że tak, podobało mi się bardzo. Pokazałaś klasę, wyglądasz dziś pięknie, a cały występ był jak najbardziej pozytywny. Masz ogromnie dobry głos, który świetnie wykorzystałaś w tej piosence. Dobrze jest Cię mieć w półfinale. Cieszę się na każdy Twój występ, więc nie chciałabym, aby ten był ostatni.
Olivier: Mrozu, a Ty co myślisz?
Łukasz: Utwór bardzo, bardzo dobry. Barwa Twa jest także niezła. W tej piosence wyraziłaś wszystkie swoje plusy. Aniu dobrze byłoby Cię widzieć w finale. Masz technikę opanowaną, radzisz sobie z każdą piosenką cóż więcej. Masz ambicje i płyta Twoja na pewno byłaby dobra.
Olivier: Świetne opinie. Aniu teraz widzowie powinni brać się za głosowanie i wysyłać na Ciebie te głosy. Dziękuję Ci! A już teraz przed nami kolejny uczestnik. Marek w głosowaniu widzów zawsze jest zmienny, raz jest lepiej, raz jest gorzej. Ale na szczęście ostatni odcinek pozwolił mu wejść na drugie miejsce. Posłuchajmy co on sądzi o tym etapie programu.
Marek: Cóż co będą za emocje. Szczerze mówiąc nie szykuje się na to, że wejdę do finału. Mam najmniejsze szanse ze wszystkich uczestników. Dlatego możliwe jest to, że ten występ będzie ostatni dlatego włożę w niego całe moje serce i postaram się, aby był wyjątkowy. Naprawdę jestem bardzo zaskoczony, że jestem w półfinale, ale nie robię sobie większych nadziei.

MAREK KALISZUK
W piosence Train ''Drive By''

Olivier: Marku myślisz, że ten występ da Cie awans do finału?
Marek: Nie ukrywał, że bardzo bym chciał, lecz wszystko stać się może. Dziś świetnie się czułem na scenie, więc godnie chyba pożegnałbym się w programem.
Olivier: Przejdźmy do opinii jury. Zacznie Marina.
Marina: Widać było, że czułeś się świetnie. Było tak swobodnie i bez spięcia. Bardzo mi się podobało i myślę, że jeżeli wejdziesz do finału to jak najbardziej godnie. Masz duszę prawdziwego artysty, Twoje występy są bardzo dobre i dobrze byłoby Cię jeszcze usłyszeć.
Olivier: A co na to powie Patricia? Podobało się?
Patricia: Ja sądzę, że masz niesamowity talent, wyrobiłeś się w tym programie. Był to bez wątpienia Twój najlepszy występ. Wielki szacunek, poradziłeś sobie z tak trudną, ale i dobrą piosenką. Wszystkie Twoje atuty było wyraźnie widać, pokazałeś nam na co Cię stać i dziękuję Ci bardzo.
Olivier: Takie opinie każdy chciałby usłyszeć. Gratuluję Marku, a teraz przydadzą się głosy, więc widzowie powinni zabrać się do głosowania. Dziękuję! A już teraz krótka przerwa reklamowa, po której jeszcze dwa występy. Zobaczmy Małgosie Sochę i Roberta Lewandowskiego. Zostańcie z nami, bo to nie jest koniec tych emocji. Wracamy za chwilę!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~


Olivier: To jestem półfinał Sing With The Star jesteśmy po przerwie reklamowej. Czas na kolejny występ. Teraz wystąpi Robert, który w poprzednim odcinku niestety nie zajął miejsca na podium dlatego wszyscy wytykają palcem, że on jest pierwszy na odpadkę, ale my tak wcale nie sądzimy. Teraz posłuchajmy co on sądzi.
Robert: No możliwe, że odpadnę, chociaż bardzo bym nie chciał. W półfinale zaśpiewam świetną piosenkę Ne-Ya, która jest bliska mojemu sercu. Postaram się wyrazić tyle emocji co niemiara. Chciałbym wejść do finału, bo odpaść na tym etapie na pewno nie będzie miło. W sumie wszystko się okaże, ale chociaż szansę są martwe, to zawsze jakieś są.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence Ne-Yo ''One In A Million''

Olivier: Myślisz, że to co zrobiłeś wystarczy na to, aby wejść do finału?
Robert: Nie mam pojęcia szczerze mówiąc, o tym powiedzą jurorzy. Nie ukrywam, że mi się podobało i fajnie byłoby wejść do tego długo oczekiwanego finału.
Olivier: Posłuchamy opinii. Na początek Mrozu, proszę.
Łukasz: Mi się bardzo podobało. Wyraziłeś swoje emocje, było widać, że płyną prosto z serca. Aby dobrze śpiewać nie należy tylko mieć dobry głos i technikę, ale także przeżyć w na swój sposób to o czym się śpiewa i przekazać to innym, Tobie udało się to w 100% i jestem pod wielkim wrażeniem.
Olivier: Marino co Ty myślisz?
Marina: Zgadzam się z Mrozem, ma rację. Tobie Robercie życzę wejścia do finału, bo należy Ci się, w programie zrobiłeś kawał dobrej roboty. Przeszedłeś mega dużą metamorfozę i teraz dajesz tylko dobre występy. Jestem ogromnie ucieszona, bo od początku Ci kibicowałam. Mam nadzieję, że gdybyś był w finale pokażesz nam jeszcze więcej.
Olivier: Bardzo dobrze opinie. Widzowie biorą się teraz za głosy i wprowadzają Roberta do finału. Dzięki Ci wielkie. I na koniec jeszcze występ Gosi, która nikomu nie pozwala wejść na pierwsze miejsce. Widzowie ją pokochali i jej praca została doceniona, ma za sobą aż 5 miejsc na podium i do tego dwa immunitety. Czy ona wierzy w siebie? Posłuchajmy.
Gosia: Przeżyłam w tym programie już naprawdę wiele dobrych chwil. Każde pierwsze miejsce to ogromne wyróżnienie. Zawdzięczam je głównie widzom, którym podobają się moje występy i głosują. Mówią, że finał dla mnie to tylko formalność, ale ja tak nie sądzę, bo jeżeli wypadnę słabiej to niestety głosy przejmie kto inny, stać może się kompletnie wszystko.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Alicia Keys ''No One''

Olivier: Słyszałaś te owacje? To dowód na to, że było świetnie.
Gosia: Tak słyszałam i dziękuję bardzo mocno. A czy było świetnie to ja nie wiem, nie dowiem się póki jurorzy mi tego nie powiedzą.
Olivier: Patricio czy możesz uświadomić Gosie o tym, że było świetnie?
Patricia: Gosiu to jest normalne, było świetnie. Nie mogło być inaczej, skoro masz tak dobry wokal  i warsztat. Z każdym hitem sobie tak poradzisz. Masz świetną barwę, która na pewno się już nie zmieni. Godnie dążyłaś do finału i rozczarowałabym się, gdyby jakimś cudem się nie udało.
Olivier: Mrozu, a jak było według Ciebie?
Łukasz: Świetnie mi się Ciebie słuchało, piosenka bardzo trudna, ale nie dla Ciebie. Każdy dźwięk był zaśpiewany w punkt. Każdy dzisiejszy występ był fenomenalny i nie można się przyczepić do nikogo, ale bez wątpienia pierwsze miejsce w finale powinnaś zająć własnie Ty. 
Olivier: Opinie niesamowicie dobre, sam w to nie wierze. Głosujcie na Gosie, bo to ona zdaniem jury powinna zająć pierwsze miejsce w finale. Dziękuję Ci Gosiu! No i za nami cztery półfinałowe występy, teraz pozostało tylko głosowanie. Uratujcie swoich faworytów przed odpadką, dajcie im wejść do finału i głosujcie. Pozostało wam 11 minut. Teraz przerwa, po której wracamy i ogłaszamy wynik. Zostańcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Linie zostały już zamknięte. Ja w dłoni trzymam kopertę z waszymi wynikami. Za chwilę wszystko będzie jasne. Zapraszam na środek półfinalistów:

Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: Pamiętajcie, że w finale są tylko dwa miejsca. Więc wyeliminowaliście dziś dwie gwiazdy. Przejdźmy do tego momentu.

W finale na pewno pojawi się... Małgorzata Socha!

Czwarte miejsce w programie zajmuję...
Robert Lewandowski!


A trzecie miejsce na podium w Sing With The Star ma...
Marek Kaliszuk!


Olivier: Panie i panowie w finale 1 edycji Sing With The Star mamy dwie panie, będzie to całkowicie żeński finał. Wystąpią w nim Gosia Socha oraz Ania Karczmarczyk. Panowie dziś się z nami żegnają, Marku zająłeś 3 miejsce. Co nam powiesz na dowiedzenia.
Marek: Nie udało się wejść do finału, ale chociaż gościnnie będę mógł zaśpiewać. W sumie przeczuwałem, że tak się stanie, ale szkoda mi. Straciłem co prawda szansę na wygraną, ale chociaż zdobyłem tu wiele umiejętności wokalnych. Naprawdę dobrze się bawiłem i dziękuję wszystkim za tak miłą gościnę w tym programie.
Olivier: Brawa dla Marka. A Ty Robercia co najbardziej zapamiętasz po programie?
Robert: Każdy występ będę pamiętał i ten widok ze sceny na publikę. Za każdym razem byliście świetni. Chciałbym podziękować wszystkim z osobna, ale brak czasu, dlatego ogólnikowo dziękuję widzom za głosy, jurorom, wam prowadzącym, uczestnikom i całej ekipie programu. To była niezła przygoda, którą zapamiętam na długo.
Olivier: Dziękujemy panowie. Tak właśnie zakończył się półfinał. A już za tydzień finał naszego show. Po 10 tygodniach walki w finale są Małgorzata Socha oraz Anna Karczmarczyk. To właśnie one zawalczą o nagrodę główną. To wy wybierzecie zwyciężczyni programu, linie otwieramy właśnie teraz, a wy bierzcie się za głosowanie. Do zobaczenia w finale już za tydzień!



3 komentarze:

  1. Piękny półfinał. Emocji co nie miara jak zwykle, aż przez chwilę zaparło mnie. Piękne piosenki znów i nie ma tego najgorszego. To był wybór widzów. Niestety nie głosowałem, nie mogłem być wczoraj przy końcu głosowania, bo by Marek przeszedł do finału, a tak tylko głosem przegrał z Anką ;/ MASAKRA. Ale na szczęście mam Gosię w finale i fajnie by było, gdyby ona wygrała tą edycję, bo zasługuje na to najbardziej. Czekam na finał ;) [Let's Dance]

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny półfinał! Widać, że poziom jest mega wysoki, każdy zaśpiewał idealnie, aż szkoda że trzeba było pożegnać aż dwie osoby. Akurat Gosia i Ania to moje największe faworytki, cieszę się bardzo że są w finale, którakolwiek wygra, będzie super. Piosenki w odcinku wspaniałe, a najlepsza "Hush Hush". Nie mogę się już doczekać bardzo emocjonującego finału, będę głosować. [Kings-Of-Dancefloor2]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny półfinałowy odcinek! Aż sam nie mogę się nadziwic, ze tak dobrze śpiewaja gwiazdy. Ani jednej złej opinii. Tym bardziej trudniej było wskazac 2 osoby, które nie miały przejśc do finału. Świetnie, że Gosia pierwsza, jednak co do odpadki Roberta to szkoda, mogła za niego odpaśc Ania :) Czekam na finał i głosuję [The Voice]

    OdpowiedzUsuń