niedziela, 11 listopada 2012

Odcinek 4

Lektor: Poprzedni odcinek przyniósł nam niespodziewaną dawkę emocji. Pierwszy raz na scenie zmierzyli się panowie i panie. Padło bardzo dużo słów ostrej krytyki. Zdaniem jury najlepiej wypadli Lesław Żurek i Małgorzata Socha, którzy dostali immunitety. Byli jednak i Ci słabsi. Widzowie zdecydowali, że program musi pożegnać Paulina Papierska. Dziś wystąpi już tylko 9 gwiazd. Każdy z nich zaśpiewa po jednej dowolnej piosence. Głosowanie trwa od poniedziałku, a zostanie zakończone tuż po ostatnim występie. Zaczynamy 4 odcinek Sing With The Star!

Przed państwem gość specjalny odcinka!
LITTLE MIX w piosence ''WINGS''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Ogromne brawa dla Little Mix. Dzień dobry państwu! To jest już 4 odcinek naszego programu. Tydzień temu niestety musieliśmy pożegnać Paulinę Papierską, którą serdecznie pozdrawiamy. Pozostali uczestnicy już w dzisiejszym odcinku będą walczyć o przepustkę do 5 odcinka. Dwójka z nich już ma immunitety, więc miejsce mają zapewnione. Dzisiaj kolejna dwójka otrzyma od jury przepustkę do 6 odcinka. Czas powitać ogromnymi brawami jurorów programu Sing With The Star:

Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Witajcie. Mam do was pytanie. Może zacznę od Patrici. Czy według Ciebie jest już jakiś uczestnik gotowy na finał?
Patricia: Trudno mi o tym mówić w 4 odcinku. Póki co słyszeliśmy ich dwa razy, więc powiem szczerze, że póki co za mało pokazali, aby być w finale.
Olivier: Łukaszu masz już faworyta?
Łukasz: Wydaje mi się, że Gosia jest najlepsza na razie, więc jej kibicuje najbardziej. Ale jeszcze w kilku osobach widzę ogromny potencjał.
Olivier: Marina czy Małgosi należał się drugi immunitet?
Marina: Oj zdecydowanie tak. Postarała się, dała z siebie wszystko, dobrze jej poszło, więc jak najbardziej należało się jej.
Olivier: Czas na występy. Czy nowe piosenki pozwolą wam zdobyć jakiegoś faworyta. Wszystko możliwe, bo dziś będzie bardzo ciekawie. Zaczynamy od Lesław, który ma dziś immunitet.
Lesław: Zdziwiłem się, gdy jurorzy przyznali mi immunitet, ale także bardzo się ucieszyłem. Bo chociaż już mam pewność, że jestem w 5 odcinku. Piosenka ''Niepokonani'' zdecydowanie potrzebuje dużo emocji, wczuje się w nią, przypomnę sobie te najgorsze chwile w moim życiu i włożę w nią swoje serce. Mam nadzieję, że nie zawiodę.

LESŁAW ŻUREK
W piosence Perfectu ''Niepokonani''.

Olivier: Co Cię pokusiło do wybrania akurat tego utworu?
Lesław: Tak jak powiedziałem w filmiku, chciałem włożyć w jakąś piosenkę swoje serce, ta była idealna i mam nadzieję, że mi się udało.
Olivier: No to się okaże. Czas na opinie. Zacznie Łukasz.
Łukasz: Kocham dobre otwarcia odcinków. Udało Cię się Lesławie włożyć te serce. Piosenka zaśpiewana została poprawnie, emocje były jak najbardziej, oczywiście błędów także była masa, ale ogólnikowo mówiąc to występ mi się podobał.
Olivier: A co powie na ten temat Patricia?
Patricia: Dobry występ, ale szału nie zrobiłeś. Było sporo fałszu i myślę, że jest to najsłabszy Twój punkt. Musisz jeszcze nad tym popracować, ostatni występ był lepszy. Co najważniejsze dzisiejszego występu to, to że emocje były.
Olivier: No to widzowie telefony w dłoń i głosujemy na numer 3. Dziękuję Ci Lesławie. Głosujcie, głosujcie, a my wracamy po przerwie. A wystąpią jeszcze m.in Małgorzata Socha i Robert Lewandowski.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witam po przerwie w programie Sing With The Star. Gosia póki co nie musi martwić się o głosy widzów, otrzymała już drugi immunitet, o czym opowie w filmiku.
Gosia: Moje oba występy spodobały się jurorom. Za pierwszy dostałam immunitet od widzów, a za drugi zaś od widzów. Jest to ogromne wyróżnienie według mnie. Czuje się bardzo zaszczycona, ale w końcu może mi nie wyjść i wtedy laury się posypią. Teraz mam trudną piosenkę, na której mogę polec. Ale kciuki należy trzymać.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Ewy Farny ''Cicho''.

Olivier: Dzisiaj na ostro, dałaś z siebie wszystko Gosiu?
Gosia: Nie jestem zadowolona ze swojej występu, wiem że dałam ciała i boje się aż tego co powiedzą jurorzy.
Olivier: Ale jak trzeba to trzeba. Marino proszę bardzo.
Marina: Bardzo słaby występ, lecz wiem, że to wina piosenki, która do łatwych oczywiście nie należy. Twoje wysokie dźwięki były tak nieczyste, że nie mogłam tego słuchać. Nie rozumiem wyboru, to jest dopiero 4 odcinek, a z utworem poszłaś na całość.
Olivier: A jakie zdanie wyrazi Patricia?
Patricia: Gosiu dzisiaj wyglądasz przepięknie lecz w występie było tyle błędów technicznych, że nawet nigdy bym nie pomyślała, że Ty możesz je zrobić. Słabo poszło no cóż, ale jesteś w 5 odcinku, mam nadzieję, że nie zawiedziesz.
Olivier: Pierwsze takie słabe opinie dla Gosi. Widzowie mogą głosować dziś tylko po to, aby pokazać, że lubią Gosię. Dziękuję Ci bardzo, możesz już lecieć do pokoju gwiazd. A przed nami piłkarz, który teraz śpiewa. Zobaczmy co u Roberta.
Robert: Stanąć na podium to jest sukces w takim programie. Nie śpiewam zawodowo, a mimo to mam rzesze fanów wspierających mnie. Na 4 odcinek mam bardzo energiczną piosenkę, którą uwielbiam i dzięki temu mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence Genesis ''Jesus He Know Me''.

Olivier: Robercie świetnie się bawiłeś widziałem, udany występ?
Robert: Owszem świetnie się bawiłem, dobrze czułem się na scenie, myślę, że ten występ mi się udał lecz pozostawię to do oceny jurorów.
Olivier: No to jak sam sobie chcesz. Zacznie Patricia.
Patricia: Bardzo dobry występ. Mega krok do przodu, technicznie i wokalnie. Zauważył duży postęp pewności siebie, dzisiaj sama czułam Twą lekkość jaka służyła Ci podczas występu. Gratuluję, bo naprawdę dobrze sobie poradziłeś.
Olivier: Marino widzisz Roberta dalej.
Marina: Oł zdecydowanie tak. Dzisiejszy występ to Twój najlepszy. Fajnie się bawiłeś i ja razem z Tobą. Utwór świetnie dobry pod Twoją barwę głosu. Co ja mogę powiedzieć. Rozwaliłeś mnie na łopatki.
Olivier: I jeszcze do tego głosy widzów i będzie bosko. Robercie serdecznie Ci dziękuję. Teraz reklamy, po których na scenie zmierzą się Sonia Bohosiewicz i Marek Kaliszuk. Nie opuszczajcie nas!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv witam po przerwie w programie Sing With The Star. Za nami już 3 występy, a przed nami kolejne 6. Czas na Sonie Bohosiewicz.
Sonia: W 3 odcinku nie udało mi się zdobyć dobrych opinii jurorskich. Z odcinka na odcinek strach jest większy, jeszcze nie dostałam dobrych opinii, teraz chcę bardzo zaangażować się w występ i zrobię wszystko by było lepiej.

SONIA BOHOSIEWICZ
W piosence Katy Perry ''I Kissed A Girl''.

Olivier: Cudowna piosenka. Udało się nadrobić braki?
Sonia: Myślę, że tak. Spędziłam więcej czasu na próbach niż dotychczas. Z resztą pozostawię to dla jurorów.
Olivier: Przejdźmy do ich opinii. Zacznie Marina.
Marina: Widać tą poprawę. Nadrobiłaś lecz nie do końca. Fałszu było mniej, ale nadal masz dużo zaległości technicznych. Nie trafiasz w dźwięk tak jak to być powinno. Ale tragedii nie ma, dobry występ.
Olivier: Mrozu wyraź swoją opinie.
Łukasz: Soniu piosenka nie pasowała zbytnio do Twojej barwy, ale czysto to zaśpiewałaś. Powiedziałbym, że stoisz w miejscu, ale jednak powiem, że robisz tam jakieś kroki do przodu, ale podkreślić trzeba słowo jakieś.
Olivier: Opinie średnio dobre. Potrzeba głosów widzów. Dziękuję Ci kochana. A już teraz Marek, który zajął 1 miejsce w zeszłym tygodniu.
Marek: Bardzo mnie to zdziwiło, że otrzymałem aż tak dużo głosów widzów, dziękuję im bardzo. Opinie były bardzo dobre, jurorom się spodobał mój występ i myślę, że tym razem także nie zawiodę. Mam teraz więcej czasu, to mogę go trochę poświęcić na próby.

MAREK KALISZUK
W piosence Bruno Marsa ''The Lazy Song''.

Olivier: Marku dałeś z siebie wszystko?
Marek: Nie było to łatwe zadanie, ale pokazałem wszystko na co mnie stać. Dobrze się czułem i myślę, że występ się w pełni udał.
Olivier: Zobaczmy co myślą o tym jurorzy. Patricio proszę bardzo.
Patricia: Gratuluję, był to najlepiej wykonany utwór jaki słyszałam. Najlepszy występ w tym programie. Lepszego nie było. Świetnie poradziłeś sobie w choreografii, na dodatek dałeś radę z interpretacją. Wszystko świetnie grało, Marku widać, że dobrze czujesz się na scenie.
Olivier: Mrozu proszę bardzo, oddaje Ci głos.
Łukasz: To jest talent. Piosenka świetna, Twoja barwa cudowna wręcz. Pięknie wyglądało to wszystko na scenie, Twoja energia i emocje, które przekazałeś nam. Technicznie jesteś najlepszy z całego składu.
Olivier: Cudowne opinie. Jeszcze dodatkowo przydatne będą głosy widzów. Dzięki Ci, możesz już odpocząć. A teraz przerwa, po której zaprezentują się Anna Karczmarczyk i Marcin Hycnar.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Cześć, jesteśmy po przerwie. Już teraz przed nami kolejna uczestniczka. Anna Karczmarczyk dla której poprzedni odcinek dał 2 miejsce.
Ania: Zdziwiłam się tym 2 miejscem, gdyż opinie jury nie były zbyt dobre. W 4 odcinku zaśpiewam jeden z największych hitów Rihanny. Bardzo lubię tę piosenkę i myślę, że całkiem dobrze mogę sobie poradzić. A moja sukienka będzie także boska, więc już nie mogę się doczekać.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Rihanny ''Only Girl (In The World)''.

Olivier: Aniu było świetnie. Jak się czujesz?
Ania: Czuję się bardzo dobrze. Pozdrowienia dla stylistki, bo dzięki niej wyglądam tak dobrze.
Olivier: A co jury powie o występie? Marino proszę.
Marina: Cudowny występ, bardzo dobry wokal. Technicznie widzę ogromny postęp. Górne partie dźwiękowe zaśpiewałaś bardzo dobrze, niczym jak zawodowa piosenkarka. Wyglądasz także bardzo dobrze. Uff to były emocje.
Olivier: Co na to powie Mrozu?
Łukasz: W zupełności zgadzam się z Mariną. Jedyny minus tego występu to fałsz, zwłaszcza w zwrotkach. Nie spodziewałem się tego co zobaczyłem i usłyszałem. Świetnie sobie poradziłaś w tej piosence.
Olivier: Świetne opnie jurorów, teraz czas na widzów. Tobie Aniu bardzo dziękuję. A już teraz Marcin, który za dobrze sobie nie radzi.
Marcin: Emocje 3 odcinka długo były ze mną. Cieszyłem się bardzo, że przeszedłem do kolejnego odcinka. Zamierzam pokazać coś co w końcu ruszy jurorów i im się to spodoba. Nie wiem co to może być, ale będę się bardzo starał.

MARCIN HYCNAR
W piosence Rafała Brzozowskiego ''Tak Blisko''.

Olivier: Dobry wybór utworu. Marcinie myślisz, że jurorom się spodoba?
Marcin: Szczerze mówiąc nie wiem co mam myśleć, ale dałem z siebie wiele, może i stać mnie na więcej, ale póki co pokazałem to na ile mnie stać.
Olivier: Posłuchamy jurorów. Zacznijmy od Patricii.
Patricia: Występ był w miarę poprawny, nie było tak świetnie na ile liczyłam, ale jeszcze nie zdążyłeś nam nic poważnego pokazać. Czuję, że masz potencjał i chęci, no ale nic powiedzieć nie mogę więcej, pokaż w końcu coś dobrego, wtedy będzie dobrze.
Olivier: Marino co masz do powiedzenia na temat tego występu?
Marina: Marcinie utwór nie był trudny, więc nie rozumiem tego dlaczego słabo Ci poszło. To już nie pierwszy raz, więc według mnie jesteś dziś do eliminacji lecz to okaże się w swoim czasie.
Olivier: Twoje losy w rękach widzów. A teraz już Ci dziękuję i do zobaczenia przy wynikach. Zapraszam na reklamy, po których ostatnie dwa występy. A na scenie zobaczymy Magdalenę Kumorek i Macieja Dowbora.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: No to jesteśmy po przerwie. Ostatnia kobieta w dzisiejszym odcinku, mianowicie przed nami występ Magdaleny Kumorek.
Magda: Zastanawiam się kiedy otrzymam najlepsze opinie jurorów i największą ilość głosów widzów. Czy taki moment w ogólne nastąpi. Boje się, że mogę szybko odpaść, bo zawsze jestem w samym środku. Część odcinka pt. wyniki jest dla mnie straszna, boje się jej za każdym razem.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Beyonce ''Listen''.

Olivier: Magdo udało się?
Magda: Tak udało się, wszystko poszło tak jak powinno. Teraz zostawiam to dla jurorów i widzów, myślę, że będzie wszystko po mojej myśli.
Olivier: Zacznijmy od opinii przewodniczącej jury, czyli Mariny.
Marina: Cudownie, cudownie i jeszcze raz cudownie. Te słowo określa to jak sobie poradziłaś i jak to wszystko wyglądało. Zaskoczona jestem, zrobiłaś wielki krok w przód. Wszystkie wysokie dźwięki były czyste i świetnie zaśpiewane. Należy Ci się dziś miejsce pierwsze.
Olivier: Patricio Tobie także się bardzo spodobało?
Patricia: To był fantastyczny występ, którego na pewno szybko nie zapomnę. Wszystko grało tak jak grać powinno. Idealnie technicznie, postęp ogromny. Nie wierzyłam w Ciebie, a dziś tak dobry występ, brawo.
Olivier: Cudowne opnie, takie o których marzyłaś. Magdo uciekaj do pokoju gwiazd i do zobaczenia za chwilę. Czas na ostatni już występ. Przed nami Maciej Dowbor.
Maciek: Jestem bardzo ciekawy co przyniesie mi 4 odcinek. Mam za sobą jeden odcinek, w którym widzowie przyznali mi immunitet, teraz chciałbym zdobyć go od jury, więc będę walczył, może się uda. Godzinami siedzę na próbach, by wszystko dobrze dopracować, ale nie wiadomo jak będzie.

MACIEJ DOWBOR
W piosence Frankie Goes To Hollywood ''Relax''.

Olivier: Macieju masz już swój występ za sobą, dobrze było?
Maciek: Wątpię. Pomyliłem tekst i totalnie źle mi poszło, myślę, że przełożyło się to na jakość.
Olivier: Zobaczmy jak było z jakością według Patricii.
Patricia: Słyszałam kiedy ten błąd popełniłeś, od razu głos zaczął Ci drżeć, a Ty poczułeś się nie pewnie. Zatem początek oceniam dobrze, pozytywnie bardzo, końcówka i refren słabo, niestety nie zrobiłeś dużo by to poprawić.
Olivier: Mrozu a Ty co powiesz na temat występu Maćka?
Łukasz: Słaby występ, dużo błędów dźwiękowych, a o technice ogólnej nie wspomnę. Energia jedynie była, która niestety nie wystarczy.
Olivier: Ale wszystko w rękach widzów. Dziękuję Maćku i powodzenia. Kochani głosować możecie jeszcze przez 11 minut, później linie zamykamy, głosy liczymy i ogłaszamy wynik. Wracamy po przerwie do tej najbardziej emocjonującej części odcinka. Bądźcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv program Sing With The Star, witamy po przerwie. Głosy są już podliczone, ja w tej kopercie mam wyniki. W 5 odcinku wystąpi już tylko 8 gwiazd. Przed ogłoszeniem wyników jurorzy zdradzą nam uczestnika, który powinien odpaść ich zdaniem. Zacznie Marina.
Marina: Moim zdaniem powinien to być Maciek Dowbor.
Olivier: Łukaszu.
Łukasz: Także typuje Maćka.
Olivier: A co na to Patricia?
Patricia: A moim zdaniem najsłabiej wypadła Sonia Bohosiewicz.
Olivier: Znamy typy jury, teraz poznajmy typy widzów. Zapraszam na scenę uczestników 4 odcinka.

Maciej Dowbor
Lesław Żurek
Sonia Bohosiewicz
Marcin Hycnar
Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: Od razu mogę powiedzieć, że bezpiecznie w 5 odcinku zaśpiewają Małgosia Socha i Lesław Żurek, którzy tydzień temu otrzymali immunitety. Dziękuję wam, jesteście bezpieczni. Czas na wynik ostateczny dzisiejszego odcinka. Otwieram kopertę, zatem:

Widzom dziś najbardziej podobał się... Robert Lewandowski

Zaś na drugim miejscy postawili... Marcina Hycnara

Ostatnie miejsce podim dziś ma... Anna Karczmarczyk

W 4 odcinku na pewno zobaczymy... Magdalenę Kumorek

I ostatnie niezagrożone miejsce ma... Marek Kaliszuk

Z programu dziś opada...
Sonia Bohosiewicz!


Olivier: Szok! Kolejna pani musi opuścić program. Soniu dziękujemy Ci bardzo za te chwile, które spędziłaś z nami. Co powiesz na koniec?
Sonia: Nie spodziewałam się, że to akurat dziś pożegnam się z programem, ale jak trzeba to trzeba. Dziękuję widzom za głosy i jurorom za wszystkie słowa. Dobrze się bawiłam i fajna to była przygoda, szkoda, że tak szybko się skończyła, ale dziękuję bardzo za zaproszenie!
Olivier: Wielkie brawa dla Soni. Dziś ona musi opuścić nasz program, zajmując 9 miejsce. A teraz przewodnicząca jury wręczy immunitety, zapraszam Marino do nas.
Marina: Dzisiaj nie było tak łatwo, ale daliśmy radę. Immunitety dziś zdobywają Magdalena Kumorek oraz Marek Kaliszuk. Byliście dziś najlepsi, gratuluję!
Olivier: Wielkie, wielkie brawa dla nich! I tak właśnie kończymy 4 odcinek, żegnając Sonie Bohosiewicz. Za tydzień pozostała 8 zmierzy się na naszej scenie o kolejną przepustkę do kolejnego odcinka. Zaglądajcie na naszą stronę na facebook'u tam znajdziecie wiele cennych informacji na temat kolejnego odcinka i programu. Linie otwieramy już dziś, więc możecie już głosować. Do zobaczenia za tydzień! Pa.



4 komentarze:

  1. Bardzo dobry odcinek, ogółem uczestnicy radzą sobie coraz lepiej. Szkoda że Gosi źle poszło, ale na szczęście miała immunitet. Podium jest świetne, natomiast Sonii nie jest mi szkoda. Chociaż dobrze śpiewała to niezbyt ją lubię. I szkoda że to Magda dostała immunitet, bo jej nie lubię, ale cóż. Będę głosować, czekam na kolejny odcinek. [KINGS-OF-DANCEFLOOR]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetny odcinek, już mi nawet nie przeszkadza to, że jurorzy nie przyznają ocen. Przepiękne piosenki. Moi faworyci powypadali różnie, natomiast fajnie, że do dwójki z nich trafił immunitet i słusznie. Sońki mi jest strasznie szkoda, była moją faworytką, ale nie oddałem dużo głosów. W wolnych chwilach będę wpadał i głosował, aby się to więcej nie powtórzyło. Czekam już teraz na kolejny odcinek ;) [Let's Dance 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek bardzo dobry, ciekawy. Super dobrane piosenki, najlepsza to ,,Tak blisko''. Moi faworyci nawet wysoko, chociaż zawsze mogło byc lepiej. Żałużę, że odpadła Sonia, ale ktoś musiał. Fajnie, że Magda i Marek dostali immunitety, należało się im. Będę głosowac [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek bardzo fajny. Piosenki są fajne. Moi faworyci przeszli dalej. Co do odpadki Sonii to jest mi jej zal bo głosowałem na nia. Szkoda że odpadła. Jeśli chodzi o immunitety to wolałbym aby moim faworytom się to trafiło. Ale Magdzie i Markowi sie należało. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń