niedziela, 2 grudnia 2012

Odcinek 7

Lektor: Odcinek 6 to był prawdziwy show. Żarty się skończyły, jury nie oszczędziło sobie krytyki. Właśnie oni chcą wybrać najlepszych ćwierćfinalistów, którzy wystąpią już za tydzień. Najlepsi otrzymali immunitety dlatego mają już miejsce w 8 odcinku. A są to Ania Karczmarczyk oraz Marek Kaliszuk. Jednak także był przegrany, program decyzją widzów pożegnał Lesław Żurek. Dziś walka toczyć będzie się głównie o ćwierćfinałowy odcinek, w którym zobaczymy już tylko 5 najlepszych gwiazd. Przed nami 6 bardzo emocjonujących występów, które nie jednego z was zaskoczą. Oto 7 odcinek programu Sing With The Star!

Przed państwem gość specjalny odcinka!

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Dzień dobry! Brawa dla Juli, która zaprezentowała swój najnowszy singiel. To już 7 odcinek, coraz większymi krokami zbliżamy się do finału programu. Uczestników z odcinka na odcinek jest coraz mniej. Przypominam, że to właśnie wy wybieracie tych najlepszych, którzy przejdą dalej. Nasze szanowne jury może wam tylko w tym pomóc oceniając subiektywnie zmagania gwiazd. No to powitajmy ich. Oto jury naszego programu.


Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Owacje na stojąco, co tu się dzieje kochani. Łukaszu czy jesteś zadowolony z ekipy tego odcinka?
Łukasz: Nie mogę zaprzeczyć, ponieważ ta 6 uczestników radzi sobie bardzo dobrze. Lecz boje się dzisiejszego werdyktu, boje się tego, że może wyjść coś co mi się nie spodoba.
Olivier: Marino ilu masz faworytów?
Marina: Wszyscy są moimi faworytami, bardzo fajnie jest siedzieć w takiej loży jurorskiej i przyglądać się oraz oceniać zmagania tych gwiazd. Ale jakbym miała być szczera to jednej gwieździe szczególnie jej kibicuje.
Olivier: Patricio widziałaś próby, powiedź czy jesteś zadowolona z repertuarów?
Patricia: Powiem szczerze, że bywały zdecydowanie lepsze odcinki pod tym względem. Dziś podobają mi się zaledwie 2 piosenki. Nie zdradzę jakie, ale trzeba przyznać, że najsłabszy odcinek pod tym względem.

Olivier: Dziękuję wam kochani. Rozpoczynamy walkę konkursową. Głosowanie trwa od tamtego tygodnia, ale jeszcze się nie zakończyło, więc głosujcie na swoich faworytów. Czas na pierwszy występ. Zdaniem internautów to ona ma największe szanse na wygraną, poza tym tydzień temu zdobyła aż ponad 40% waszych głosów. Zobaczymy co ona sądzi na temat opinii internautów.
Gosia: Gdy zgadzałam się na udział w tym programie nie miałam pojęcia i nawet takiej myśli, że mogę być faworytką jury i widzów. Bardzo miło zostałam zaskoczona tak dużą ilością głosów od widzów. Byłam w ogromnym szoku po programie kiedy na stronie zostały wystawione procentowe wyniki. A i również od teraz uwielbiam wchodzić na fora poświęcone temu programowi, bo mogę przeczytać wiele pozytywnych słów na swój temat i na temat mego udziału i występów w tym show.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Lady Gagi ''Paparazzi''

Olivier: Jakie masz przeczucia co do opinii jury za ten występ?
Gosia: Nie mam żadnych przeczuć, po prostu po każdym występie mam pustkę w głowie i nie myślę o niczym póki nie usłyszę. Ale mogę mieć tylko nadzieję, że będzie dobrze, tak również jest teraz.
Olivier: Dowiedźmy się jak jest. Zacznie Marina.
Marina: Jest to moja ulubiona piosenka Lady Gagi i cieszę się niezmiernie, że mogłaś ją zaśpiewać. Dobrze sobie poradziłaś. występ bardzo estetyczny, dopracowany na ostatni guzik. Co do techniki i głosu to nadal mogę tylko przyczepić się do nieczystych dźwięków, bo niczego innego złego nie było.
Olivier: Mrozu jak podobał się występ Gosi?
Łukasz: W sumie nie dziwie się, że widzowie Cię pokochali, bo nie można inaczej. Jeżeli kusisz nas takimi dobrymi występami to grzechem byłoby nie wysyłać tych głosów. Według mnie był to idealny występ i nie mogę pod żadnym pozorem do niczego się przyczepić. Bardzo mi się podobało, na dodatek Gosiu masz to coś w sobie co przyciąga wzrok podczas każdego występu.
Olivier: Jeżeli chcecie Gosie widzieć w ćwierćfinale, a pewnie chcecie to głosujcie. Gosiu masz już swój występ za sobą dlatego uciekaj do pokoju gwiazd i przyglądaj się rywalom, dziękuję Ci bardzo. Czas na przerwę, po której wracamy i mamy jeszcze przed wami kilka występów, które na pewno wam się spodobają, więc nie możecie tego przegapić.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~


Olivier: Niestety producenci obstawiają, że on ma dziś największe szansę na odpadkę z tego względu, że w poprzednim odcinku zaraz po Lesławie zdobył najmniej głosów, dodając że ostatnio sobie nie radził zbyt dobrze. Przed nami Marcin.
Marcin: Gdybym odpadł z programu najbardziej brakowałoby mi wszystkich uczestników, za każdym razem, gdy kogoś żegnamy jest mi bardzo żal. Na dodatek każdy występ przynosi mi tyle emocji, publika i cała reszta wspaniałych chwil. Mam naprawdę marne szanse, aby wystąpić w ćwierćfinale, ale może wystarczy się postarać. Spróbuje przekonać tą piosenką do siebie widzów.

MARCIN HYCNAR
W piosence Volvera ''Volveremos''

Olivier: Jak myślisz przekonałeś widzów?
Marcin: Starałem się jak tylko mogłem, więc myślę, że wszystko było dobrze. W dużym stopniu także cieszę się, że akurat tą piosenkę dostałem, bo jest znana i bardzo lubiana, więc było mi łatwiej.
Olivier: Przejdźmy do opinii jurorów. Co na ten występ powie Patricia?
Patricia: Marcinie był to chyba Twój najlepszy występ z tego co pamiętam. Wykonałeś kawał dobrej roboty, wydaje mi się, że przez czas trwania programu przeszedłeś metamorfozę wokalną i całkiem inaczej brzmisz, ale moim zdaniem lepiej. Dziś było o dziwo czysto i chciałabym, żeby tak zostało.
Olivier: Mrozu proszę bardzo.
Łukasz: Dobry występ, jestem zadowolony, nie zawiodłeś mnie. Dziś walka jest zacięta, ale myślę, że będzie ciężko pobić Twój występ. Był świetny i w końcu technicznie coś do przodu ruszyło. Możliwe, że tak dobrze sobie poradziłeś z tego względu, że piosenka w końcu jest polska. Ale emocji było sporo w tym występie, więc na pewno dużo pracowałeś.
Olivier: Bardzo dobre opinie, myślę że widzom także się spodoba i oddadzą na Ciebie masę głosów, życzę Ci tego i już dziękuję bardzo. Przed nami kolejny występ. Dziewczyna z immunitetem już wiem, że jest dla niej miejsce w ćwierćfinale i pewnie bardzo się cieszy z tego powodu. Z resztą sami musimy to zobaczyć.
Anna: Drugi immunitet z rzędu wydawałby się trochę nie fair w stosunku do innych uczestników, ale nic na to nie poradzę, że w moje występy wkładam dużo serca i dobrze sobie radzę. To zasługa trenerów, z którymi spędzam naprawdę dużo czasu. Postaram się nie zawieść i dobrze wykonać moją piosenkę, chociaż jest hiciorem na skalę światową to będę robiła wszystko co tylko się da.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Britney Spears ''Baby One More Time''

Olivier: Aniu myślisz, że immunitet był zasłużony? Jesteś pierwszą ćwierćfinalistką.
Anna: Trudne pytanie, sądzę że jurorzy powinni na nie odpowiedzieć, w sumie tak myślę, że jeżeli go otrzymałam to musiał być zasłużony. Cieszę się niezmiernie z tego powodu.
Olivier: Zasłużony immunitet Marino, dała Ania dziś radę?
Marina: Zasłużony jak najbardziej, ale wysoki poziom dziś jest. Współczuje widzom, chociaż i tak pewnie będzie tak jak zawsze. Ale cieszę się z Twojego występu Aniu, bardzo dobrze sobie poradziłaś, piosenka ciężka, a Ci poszła tak lekko. Wczułaś się w nią i Twoja barwa była tak piękna, że nie mogłam się oprzeć.
Olivier: Patricio, a Ty co powiesz?
Patricia: Aniu Twój głos urzeka mnie zawsze kiedy Cię słyszę. To wykonanie było takie perfekcyjne, delikatne i na dodatek romantyczne. Bardzo mi się podobała, cieszę się także z tego, że masz już ten immunitet, nie muszę się o Ciebie martwić. Ćwierćfinał jest Twój.
Olivier: Świetne opinie. Teraz jeszcze głosy, mimo immunitetu przydadzą się dla samej satysfakcji. Dziękuję Ci bardzo serdecznie. A już teraz reklamy, no i wracamy tuż po nich. Zobaczymy dziś jeszcze 3 występy. Bądźcie z nami!


~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~


Olivier: Witamy po przerwie. To jest 7 odcinek programu Sing With The Star. Teraz pan, który w ćwierćfinale już jest, dziś śpiewa tylko z formalności. Czy ma szansę wygrać ten program to się okaże. Ale posłuchajmy co sądzi o uczestnictwie w nim.
Marek: Wygrać nie wygram na pewno, ale chociaż świetnie się tu bawię. Nie miałem pojęcia, że mogę aż tak zaszaleć, aby to się innym spodobało. Podpisując kontrakt na ten program myślałem, że odpadnę na starcie, a tu okazało się, że jestem w ćwierćfinale, żarty się skończyły teraz muszę wciąć się za pracę i dobrze zaśpiewać.

MAREK KALISZUK
W piosence Olly Mursa & Rizzel'a Kicks'a ''Heart Skips A Beat''

Olivier: Marku czy jesteś zadowolony z występu?
Marek: Najbardziej nie lubiane przeze mnie pytanie w tym programie, które zapamiętam na długo. Nie odpowiem Ci na nie, gdyż pozostawię to dla jurorów.
Olivier: Nie dobra to nie męczę Cię. Mrozu zacznij.
Łukasz: Marku będę szczery, ten występ był bardzo średni. Ale zdaje sobie z tego sprawę, że utwór naprawdę nie był zbyt łatwy. Technicznie zawaliłeś i w ogóle nie trzymała to się kupy. Bardzo często nie trafiałeś w dźwięki. Ale talent masz i mimo to cieszę się na Twój występ w ćwierćfinale.
Olivier: No to jeszcze Marinka.
Marina: Zgodzę się z Łukaszem w zupełności i dodam jeszcze, że było nieczysto. Liczę na poprawę w 8 odcinku, masz nas zaskoczyć i zaśpiewać naprawdę dobrze. Tak, abym bez wątpienia mogła mieć czyste sumienie, że daliśmy Ci ten immunitet.
Olivier: No, a mimo wszystko głosy się przydadzą dla satysfakcji. Marku dzięki wielkie, możesz odpocząć w pokoju gwiazd. Teraz kolejna przerwa, po której już dwa ostatnie występy dzisiejszego konkursu. Za chwilę wracamy, zostańcie z nami.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: No i jesteśmy po przerwie z powrotem ze studia SpotTv. Za chwilę zobaczymy dwa ostatnie występy. Pierwsza zaśpiewa kobieta, która była typowana do opuszczenia programu, a jednak jest nadal z nami.
Magda: Uczucie, gdy jury typuje Cię do opuszczenia programu nie jest fajne, ale jeżeli już takie są zasady to się mówi trudno. W sumie jestem przygotowana w razie co, gdybym opuściła program. Sądzę, że nastąpi to dziś lub za tydzień. Nie dam rady dojść do półfinału, sama myślę, że jestem za słaba w porównaniu do innych uczestników.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Bajm ''Krótka Historia''

Olivier: Magdo czemu nie jesteś pewna siebie?
Magda: Nie chodzi tu o pewność siebie, po prostu powiedziałam to co czułam i myślę, że taka jest prawda i to samo wyjdzie. Ale gdyby było inaczej byłoby świetnie.
Olivier: Posłuchajmy opinii. Mrozu oddaje Ci głos.
Łukasz: Miłe zaskoczenie. To było bardzo dobre to co zrobiłaś dziś. Wykonałaś kawał dobrej roboty, myślę że kosztowało Cię to dużo wysiłku. Piosenka z którą się zmierzyłaś widocznie była dla Ciebie banalna. Technicznie świetnie, a fałszu praktycznie wcale. Jeszcze raz powiem, miłe zaskoczenie.
Olivier: Co na to Patricia?
Patricia: No moje zdanie nie będzie, aż takie słodkie jak Łukasza, ale faktycznie dobrze było. Póki co nie radziłaś sobie dobrze, ale w tej piosence wypadałaś całkiem poprawnie. Widać poprawę, jeżeli za tydzień będziesz to jeżeli nie zawiedziesz nas i widzów to przewiduje, że jeszcze przez to nadrobienie będziesz mogła pojawić się w finale.
Olivier: Gratuluję Magdo dobrych opinii, które na pewno podniosły Cię na duchu. No i widzowie teraz musza wziąć się za głosowanie i wszystko będzie dobrze. Serdeczne dzięki, możesz odpocząć. No i na sam koniec wystąpi Robert. Ona świetnie póki co sobie radził, miejmy nadzieję, że dziś także nas nie zawiedzie.
Robert: Powoli czuję to zmęczenie. Śpiew to całkiem inna bajka, rzeczywistość jest całkiem inna, więc trudno byłoby mi to tak nagle zmienić, to tylko próby, ale staram się jak mogę. Zależy mi na kolejnych odcinkach nie chciałbym odpaść przed samym końcem. Myślę, że to zdecydowanie najgorszy cios jaki może się zdarzyć w takim programie.

ROBERT LEWANDOWSKI

Olivier: Czujesz to, że za chwilę możesz stać się ćwierćfinalistą?
Robert: Czuję to, ale wydaje mi się to bardzo niemożliwe. Chociaż w głębi duszy czuje, że mogę nim być. Ale to okaże się już niebawem, poczekam.
Olivier: Przejdźmy do opinii, Patricia na początek.
Patricia: Co za energia Robercie szokujesz jeszcze bardziej. Z odcinka na odcinek można widzieć Cię całkiem innego. Objawieniem i zaskoczeniem tego programu jesteś bez wątpienia Ty. I mogę się przy tym upierać do końca. Dziś perfekcyjny występ, tyle.
Olivier: Marinko podobało się?
Marina: Oczywiście. Masz piękną barwę, chciałabym usłyszeć jakiś Twój kawałek. Wiem, że pewnie zostaniesz przy piłce, ale w muzyce także świetnie sobie radzisz. Repertuar świetny, wykonałeś go poprawnie i czysto. Chcę Cię dalej.
Olivier: Opinie bardzo dobre. Teraz jeszcze do tego przydadzą się głosy widzów. Dziękuję Ci możesz już znikać do pozostałych. A my rozstajemy się z wami, ale tylko na 12 minut, bo tyle czasu pozostało na głosowanie. Właśnie po tych 12 minutach zamkniemy linie i podliczmy głosy, a także wrócimy, aby wam ogłosić ten wynik. Bądźcie z nami, musicie poznać ćwierćfinalistów.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv program Sing With The Star wita po przerwie. Głosy są już podliczone, a ja posiadam już kopertę z wynikami waszego głosowania. Ale zanim je ogłoszę zapytam jury o osobę, która powinna dziś odpaść. Marino zacznij.
Marina: Nie jest prosto, każdy występ był na bardzo wysokim poziomie. Wśród 4 gwiazd, które są w konkursie dziś nie mogę wytypować nikogo. Każdy z nich zasłużył na ćwierćfinał i to będzie tylko i wyłącznie decyzja widzów, ale chciałabym zobaczyć na pewno Gosie Soche.
Olivier: Znając życie nikt mi na to pytanie odpowie to przez Marinę wpadłem na pomysł taki, że zapytam kogo chcielibyście zobaczyć dalej. Łukaszu.
Łukasz: Roberta i Gosie.
Olivier: Patricio jakie jest Twoje zdanie?
Patricia: Bez wątpienia i dłuższego zastanowienia Gosia powinna zaśpiewać dalej. Ale o jej losy nie  martwię się, bo na pewno jest w 8 odcinku.
Olivier: Dzięki. A ja zapraszam na środek sceny naszych uczestników.

Marcin Hycnar
Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: W ćwierćfinale na pewno zobaczymy Anię Karczmarczyk i Marka Kaliszuka, którzy mają immunitety dziś. Gratuluję wam serdecznie. Otwieram kochani kopertę z werdyktem.

Pierwsze miejsce w ćwierćfinale ma... Małgorzata Socha

W ćwierćfinale wystąpi także... Magdalena Kumorek

Niestety przed samym ćwierćfinałem odpada...
Marcin Hycnar!


Olivier: Marcinie jest mi bardzo przykro, ale zabrakło tylko kilku punktów, abyś wszedł na ćwierćfinału. Czy zawiodłeś się czy wręcz przeciwnie?
Marcin: Trudno się mówi, tak już bywa. Nie zawsze wychodzi tak jakbyśmy chcieli, ale bardzo mocno trzymam kciuki za innych uczestników. Chciałbym podziękować wszystkich, którzy się przyczynili do udziały mojej osoby w tym programie. Najbardziej dziękuję jurorom i widzom za każdy oddany na mnie głos, to dzięki wam znalazłem się w odcinku 7. Dziękuję bardzo.
Olivier: Ogromne brawa dla Marcina! Zajmujesz 6 miejsce w naszym show. Na dziś to już wszystko kochani. Szykuje się naprawdę bardzo emocjonująca walka, która już za tydzień w ćwierćfinale. O półfinał zmierzy się 5 pozostałych gwiazd. Czeka nas muzyczna wojna. Na pewno nie może was zabraknąć. Właśnie teraz otwieramy linie zatem można już oddawać głosy. Do zobaczenia w przyszłą niedziele!



3 komentarze:

  1. Kolejny znakomity odcinek ;) Teraz nie ma już żartów, każdy uczestik śpiewa bardzo dobrze i nikt nie zasługuje na odpadkę. Z piosenek to najlepszą miała Anna Karczmarczyk. Co do tego, że odpadł Marcin to się spodziewałem. Gosia znów pierwsza ;))) Lepiej byc nie może. Czuję, że celuje w finał i tego jej życzę. [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie mi się czytało ten odcinek. Piosenki bardzo mi się podobały. Wszyscy radzą sobie świetnie i teraz nie wiadomo, kto następny do odpadki. Nawet dobrze się stało, że odpadł Marcin, średnio go lubiłem. Natomiast moi faworyci pozostali bardzo bezpieczni i widzimy ich w kolejnym odcinku. Teraz to trzeba porządnie brać się za głosowanie, bo immunitetu już nie ma. Będę głosował i czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek, zaczęło się od fajnej piosenki. Widać, że na tym etapie już każdy bardzo dobrze śpiewa. Niestety zapomniałam o głosowaniu, bałam się o swoich faworytów ale na szczęście Małgosia i Ania przeszły dalej. Marcina jest mi szkoda, bo go lubię, ale cóż ktoś musiał odpaść. Teraz będę więcej głosować, czekam na następny odcinek. [KINGS-OF-DANCEFLOOR2]

    OdpowiedzUsuń