niedziela, 28 października 2012

Odcinek 2

Lektor: Przed tygodniem! Szóstka panów zmierzyła się po raz pierwszy na scenie programu Sing With The Star. Padły ostre słowa krytyki, jednak bywały także chwile pokory i dobrej opinii. Program musiał pożegnać jeden z uczestników. Padło na Pawła Małaszyńskiego, który nie oczarował widzów i uzyskał najmniej głosów. A już dziś na naszej scenie zobaczymy po raz pierwszy Panie. Rywalizacja idzie po przodu. Zaczynamy drugi odcinek. Trzy... Dwa... Jeden... Start!

Przed państwem gość specjalny odcinka!
Kat DeLuna w piosence ''Wanna See You Dance (La La La)''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Dzień dobry! Wielkie brawa dla Kat DeLuny. Głosy i talenty naszych panów już znacie. Wiemy kto was oczarował i kto oczarował naszych jurorów. Dziś do rywalizacji staną panie. W trzecim odcinku nie zobaczymy jednej z nich. A wtedy zacznie się już naprawdę ostra jazda. Dziesiątka uczestników zmierzy się razem. Najlepszą panią dziś wybierzecie wy, a pomogą wam w tym nasi eksperci. Zapraszamy serdecznie:

Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Nasi jurorzy dzisiaj w dobrej formie. Stres już odpadł po pierwszym odcinku, więc dzisiaj może być bardzo ciekawie. Zapytajmy Patrici jak wrażenia po pierwszym live'ie.
Patricia: Było naprawdę dobrze, nasi uczestnicy pokazali nam swoje oblicza. Myślę, że będzie ciekawie, bo Panowie dobrze sobie poradzili i mają potencjał. Dziś poznamy Panie, więc za tydzień będzie i łatwiej.
Olivier: Mrozu na co najbardziej zwróciłeś uwagę tydzień temu?
Łukasz: Tak szczególnie to nic, ale zwracałem uwagę na każdą barwę i głos uczestników, bo to był odcinek po ta, abyśmy ich trochę poznali no i co niektórym udało się nas zaskoczyć już po pierwszym razie.
Olivier: Na koniec jeszcze Marina powie nam czego spodziewać możemy się po Paniach.
Marina: Byłam na każdej próbę naszych uczestniczek i myślę, że w przypadku dwóch, których nie zdradzę jeszcze, można wiele się spodziewać. Dziś może być bardzo ciekawie, więc nie wyobrażam sobie co będzie dalej, bo poziom jest naprawdę wysoki.
Olivier: Za chwilę na scenie zobaczymy 6 uczestniczek. Będą one walczyły o wasze uznanie. Jednak Pani, która was nie urzeknie będzie musiała pożegnać się już dziś z programem. Jedna z nich otrzyma także immunitet, więc w 3 odcinku będzie całkowicie bezpieczna. Czas najwyższy zacząć występy. Zaczniemy od Pauliny, zobaczcie co u niej słychać.
Paulina: Nie wyobrażam sobie pierwszego występu. Ogromnie się stresuje i bardzo chęć wypaść dobrze. Nie wiem sama co z tego może wyjść, ale bardzo się zaangażowałam w ten program. Dam z siebie wszystko i myślę, że widzowie to docenią.

PAULINA PAPIERSKA
W piosence Patrycji Markowskiej ''Świat się pomylił''.

Olivier: Paulino i pierwszy występ z głowy. Jak było?
Paulina: Energia niesamowita, czułam się bardzo dobrze na scenie, więc jest ok.
Olivier: Czy jest ok według jury? Zacznijmy od Łukasza.
Łukasz: Witaj Paulino. Pierwszy Twój występ muszę ocenić za nieudany. Nie urzekło mnie to co pokazałaś, lecz czułem, że chciałaś pokazać, że jest dobrze. To pierwszy występ, więc widzowie zdecydują kto był najgorszy. Ja tylko powiem, że mi się to nie podobało.
Olivier: Patricio, a Ty co myślisz?
Patricia: Co ja mogę myśleć? Szkoda, że była to wolna piosenka, bo mogłoby być lepiej, a jednak prze fałszowane głównie wszystko. Nie umiem nawet tego ocenić, ale bardzo słabo Ci poszło.
Olivier: Niestety, ale opinie słabe. Ale widzowie wiedzą co mają robić. Dzięki Ci bardzo. Teraz krótka przerwa, po której wracamy, bo przed nami jeszcze 5 występów dzisiejszego odcinka. Bądźcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witam po przerwie. Przed nami kolejna uczestniczka, a jest nią Sonia Bohosiewicz, zobaczmy jak przygotowywała się do odcinka.
Sonia: Na próbach spędziłam około 15 godzin. Śpiewał jedną z moich ulubionych piosenek, więc po części będzie mi łatwiej, ale także trudniej z tego względu, że stres może wszystko zepsuć. Nie wiem jak będzie, ale co ma być to będzie.

SONIA BOHOSIEWICZ
W piosence Kasi Kowalskiej ''Spowiedź''.

Olivier: Soniu, Soniu kiedyś oceniałaś, teraz będziesz oceniana. Jak się czujesz?
Sonia: Czuję się dobrze, lecz boje się opinii, bo ogólnie nie lubię krytyki, ale myślę, że najgorzej nie było.
Olivier: No to posłuchajmy. Zaczniemy od Mariny.
Marina: Repertuar świetny. Wykonanie nie najgorsze, masz ciekawy głos, który mnie porwał i z ciekawością się tego słuchało. Możesz nas zaskoczyć jeszcze, bardzo bym chciała, aby widzowie dali Ci na to szansę.
Olivier: Miejmy nadzieję, że dadzą. Mrozu jak ocenisz Sonie?
Łukasz: Piękna kobieta, głos bardzo seksowny. Jednym słowem bardzo dobry występ, jak na pierwszy raz to jestem pod ogromnym wrażeniem. I oby tak dalej, bo w Tobie nadzieja, że was widzowie prosimy o głosy, bo Sonia jeszcze wam wiele może pokazać.
Olivier: Właśnie widzowie głosujcie na Sonie, ona na pewno was nie zawiedzie. Dzięki Ci bardzo. A przed nami Ania. Która nie pierwszy raz wystąpi na scenie.
Ania: Jak wiadomo występowałam już na scenie jednego z show. Nie udało się co prawda, ale po to się zgodziłam, aby tu wystąpić. Może jeszcze ludzie polubią moje występy, mój głos, a ja będę się bardzo o to starała. ''Za każdym razem'' może być lepiej.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Juli ''Za każdym razem''.

Olivier: Piękny występ Aniu. Mam nadzieję, że nie tylko mi się spodobało. Dobrze było?
Ania: Wszystko poszło po mojej myśli, dobrze się czułam na scenie i tekstu nie zapomniałam.
Olivier: No to cieszę się bardzo. Co na to Marinka?
Marina: Świetnie było, naprawdę pokazałaś klasę. Najlepszy występ wieczoru póki co. Masz fantastyczną barwę, która spodobało mi się już po pierwszej frazie. Było kilka błędów technicznych, ale tego czepiać dziś się nie mogę.
Olivier: A jak podobało się Patricii?
Patricia: Bardzo mi się to spodobało. Dźwięki wykończone bardzo czysto, a w tej piosence było to ciężkie. Czułam energię, power niezwykły. Szkoda, że nie ma ocen, bo dałabym maksa.
Olivier: Fantastyczne oceny naszych jurorów. Ale czy widzom się spodobało? Nie wiem, ale głosujcie na Anie. Uciekaj Kochana, widzimy się później. A już teraz Magda, która w ostatniej chwili zgodziła się na uczestnictwo w tym programie.
Magda: To prawda, długo zwlekałam nad tą propozycją. Ze względu tego, że bałam się upokorzenia, bo ze śpiewaniem nie miałam jeszcze żadnych doświadczeń, ale po kilku próbach okazało się, że trenerom się podoba, więc jakoś te obawy minęły.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Sylwi Grzeszczak ''Sen o przyszłości''.

Olivier: No i już wszystko masz za sobą, zobacz jakie owacje dostałaś. Warto było się tak martwić?
Magda: Absolutnie nie warto było. Ale jak to obawy. Fajna energia, bawiłam się dobrze na scenie no i zobaczymy co będzie dalej.
Olivier: Magda bawiła się dobrze, a jak się bawił Mrozu?
Łukasz: Występ był średni, jak nie bawiłem się zbyt dobrze, ale dobrze, że Ty się bawiłaś. Pierwszy występ, więc my wybaczyć możemy wszystko, ale gorzej z widzami.
Olivier: Mrozu w tą stronę, a jak oceni ten występ Patricia?
Patricia: Dużo fałszu, zbyt wiele błędów. Nie podobało mi się to, ale widziałaś reakcję publiki, więc może będzie dobrze od widzów i wszystko się zmieni w przyszłym odcinku.
Olivier: Srogo, srogo, ale wszystko zależy od was kochani, głosujcie. Magdo dziękuję. A teraz reklama, po której ostatnie dwa występy. Zastańcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witam bardzo serdecznie po reklamach. Przed nami jeszcze dwa występy. Teraz na scenie zobaczymy Małgorzate, która... no właśnie która? Posłuchajcie sami.
Gosia: Program pomoże mi w pewnym sensie, zawsze chciałam śpiewać na dużej scenie przed widzami. Nie zawsze mogłam, ponieważ talentu to ja nie mam. Ale mimo to spełnię swoje marzenia i pośpiewam sobie, póki widzowie mi na to pozwolą.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Izabeli Trojanowskiej ''Wszystko czego dziś chcę''.

Olivier: A więc jeżeli tego chcesz to, to rób. Jak się czujesz?
Gosia: Ufff... Już po wszystkim. Energia niesamowita, świetnie mi się śpiewało i jestem z siebie zadowolona, że się odważyłam.
Olivier: Gratuluję. A teraz czas na jury. Zacznie Marina.
Marina: Sama nie wiem co mam powiedzieć. Tego występu do udanych zaliczyć nie można. Strasznie dużo fałszu i zero energii. Emocje spadły na sam dół i w ogóle ich nie było. Gosiu to po prostu nie tak piosenka, o wiele lepiej poradziłabyś sobie w czymś bardziej energicznym.
Olivier: A co nam powie Mrozu?
Łukasz: A mi się nawet spodobało. Fajnie zaśpiewane zwrotki, które mnie wciągnęły. Co prawda to prawda, że było wiele błędów, ale bez przesady, jak na pierwszy występ to było dobrze.
Olivier: Ale to nie jury decyduje o werdykcie tylko widzowie. Więc zapraszamy do głosowaniu. Dziękuję Gosiu. A już za chwilę zobaczymy ostatnią dziś uczestniczkę. Ola przygotowała dla was małą przemowę. Posłuchajmy.
Ola: Pierwszy odcinek na pewno będzie bardzo emocjonujący. Na kolana padnę, aby przekonać do siebie widzów tego show. Zaangażowałam się w ten program, więc mam dużą nadzieję, że zostanę tu trochę dłużej. Jeżeli w pierwszym odcinku nie spodoba wam się to co zrobię to wybaczcie i dajcie mi szanse pokazać się z innej strony w kolejnym odcinku.

ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
W piosence Kasi Cerekwickiej ''Na kolana''.

Olivier: Olu, świetny występ. Wszystko poszło po Twojej myśli?
Ola: Myślę, że tak. Chociaż kilka błędów w teksie popełniłam, ale myślę, że to były największe z błędów jakie popełnić mogłam.
Olivier: No to przejdźmy do jury. Patricio proszę bardzo.
Patricia: Najlepszy występ tego odcinka. Bardzo podobała mi się Twoja energia na scenie, pięknie wyglądasz i fajnie się poruszałaś. Myślę, że widzowie to docenią i zagłosują. Już nie mogę doczekać się 3 odcinka.
Olivier: A co na to powie Mrozu?
Łukasz: Patricia ma absolutną rację. Naprawdę było to dobre i na poziomie. Takie występu jeszcze tu nie było. I można było to zauważyć podczas występu, gdy widownia szalała. Gratuluję Olu.
Olivier: Twoje losy leżą w rękach widzów, więc jeszcze nic nie wiadomo. Olu możesz już odetchnąć z ulgą i lecieć za kulisy, dzięki. Jesteśmy po wszystkich występach. Głosowanie kończymy za 12 minut, teraz reklama. Bądźcie z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: To jest 2 odcinek programu Sing With The Star! Jesteśmy już na mecie, za chwilę okaże się kogo już nie zobaczymy w 3 odcinku. Ale najpierw poznajmy typy jurorów. Mrozu kto był dziś najlepszy, a kto najsłabszy?
Łukasz: Absolutnie najlepsza byłą Ola Kwaśniewska, a najsłabszy występ dała Paulina.
Olivier: A jakiego zdania jest Marina?
Marina: Ola najlepsza dzisiejszego odcinka, a najsłabsza była Paulina.
Olivier: Czyżby jurorzy mieli identyczne typy? Patricio słuchamy.
Patricia: W zupełności zgodzę się z Mrozem i Mariną.
Olivier: Jednoznaczne typy dziś mają jurorzy. A jak z widzami? Zapraszam na scenę wszystkie Panie dzisiejszego odcinka, czas na wyniki.

Paulina Papierska
Sonia Bohosiewicz
Anna Karczmarczyk
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Aleksandra Kwaśniewska

Olivier: Oto chwila prawdy. Otwieram kopertę z wynikami.

Najlepsza dziś była... Małgorzata Socha

Na drugim miejscu jest... Magdalena Kumorek

Ostatnie miejsce na podium zamuje... Sonia Bohosiewicz

W 3 odcinku zobaczymy także... Anie Karczmarczyk

Minimalną ilością głosów przegrała...
Aleksandra Kwaśniewska.


Olivier: Nie wierze, odpadła największa faworytka dzisiejszego odcinka według jury. Olu jak to się stało? Jak myślisz?
Ola: Każdy ma inne gusta, prawda? Jednym się podobałam, drugim już nie. Tak już bywa. Ale bardzo dziękuję jurorom i wszystkim, którzy głosowali. Bardzo się cieszę, że mogłam choć raz tu wystąpić. To był zaszczyt stanąć przed taką widownią i poddać się ich ocenie, nie do końca pozytywnej, ale dziękuję.
Olivier: Brawa dla niej. Kochani 2 odcinek nie był szczęśliwym odcinkiem dla Oli, która pierwsza z pań odpada z programu. A już za tydzień 10 gwiazd, panie i panowie razem na scenie zmierzą się w zagranicznych piosenkach. Głosować można już teraz, linie zostały otwarte. Wpadajcie także na naszego fan page'a na facebook'u. Do niedzieli kochani. Dobrej nocy!



4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i ciekawy odcinek! Grafika znów wspaniała. Szkoda, że odpadła Ola, była moją faworytką, po za tym zaśpiewała najlepiej.. Odpaść powinna Paulina, Tylko jeden głos różnicy :( No ale trudno, mam jeszcze dwie faworytki w tym jedna na pierwszym miejscu, mam nadzieję że w kolejnym odcinku zaśpiewa lepiej :) Fajnie, że teraz wszyscy będą występować. Czekam niecierpliwie na kolejny odcinek, postaram się więcej głosować. [KINGS-OF-DANCEFLOOR]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek. Moje faworytki poradziły sobie jakoś, może szału większego nie było, ale na szczęście, że podium tylko dla nich. Ola też była moją faworytką i bardzo szkoda, że to ona odpadła z programu, a poza tym najlepiej zaśpiewała. No cóż, gdybym nie dał kilku głosów na Paulinę by odpadła, ale cóż.. Takie niestety są zasady, że ktoś musi odpaść. Świetne piosenki. Ja to już teraz czekam na kolejny odcinek. Pozdrawiam [Let's Dance 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no szok... Takiego wyniku się nie spodziewałem, zadecydował jeden głos i tym, że odpadła Ola. Na pewno na to nie zasłużyła. Ale takie zasady. Piosenki wszystkie genialne, ale najlepszą miała właśnie Ola. Moja największa faworytka bardzo wysoko, ciesze się że m.in. moje głosy pomogły jej się wzbic na podium. Pozostałe też bardzo wysoko. [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek bardzo fajny. Grafika piękna. Moje faworytki dziś bardzo wysoko i bardzo się cieszę. Co do odpadki Oli , to mi jej jakoś nie zal. Średnio ją lubie. Czekam na odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń