niedziela, 4 listopada 2012

Odcinek 3

Lektor: W poprzednim tygodniu. Panie zmierzyły się po raz pierwszy na naszej scenie. Dały z siebie wszystko, mimo że jurorzy za najlepszy występ uznali występ Oli Kwaśniewskiej to właśnie ona musiała pożegnać się z programem. Dla wszystkich ta wiadomość była szokująca. A dziś na scenie pojawią się już wszyscy. 10 gwiazd wykona po jednej zagranicznej piosence. Gwarantowany awans mają Maciej Dowbor i Małgorzata Socha, którzy otrzymali immunitety. Czas na emocje. To jest program Sing With The Star, a my zaczynamy 3 odcinek!

Przed państwem gość specjalny odcinka!
PSY w piosence ''Gangnam Style''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Witam wszystkich bardzo serdecznie. Brawa dla naszego gościa specjalnego, którego ściągnąć tu nie było łatwo, a jednak. Dziś po raz drugi na naszej scenie wystąpią nasi uczestnicy. Dziś już nie będzie taryfy ulgowej, zaczyna się zacięta walka. W grze o następny odcinek jest 8 gwiazd, a dziś jurorzy przyznają tuż po wynikach immunitety, jeden dla pani, drugi dla pana. A jeżeli mowa o jury. To serdecznie ich zapraszamy na scenę:

Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Witam was kochani. Dzisiaj uczestnicy popiszą się swoim angielskim. I oczywiście kilka pytań mam do was. Zacznę od Patricii, jak myślisz kto dziś pokaże klasę? W kim dostrzegłaś to coś?
Patricia: Nie jest to łatwe pytanie, ale myślę, że Marcin Hycnar nam coś fajnego pokaże. Będzie to ciekawy odcinek, bo mamy dużo do wyboru.
Olivier: To samo pytanie kieruje do Łukasza.
Łukasz: Dzisiaj będzie inaczej, nie wiadomo czego mamy się spodziewać. Zagraniczne hity mogą pogrążyć najlepszego, a z najgorszego zrobić tego, który spodoba nam się najbardziej. Zobaczymy, już nie mogę się doczekać.
Olivier: No i to samo pytanie do Mariny.
Marina: Poziom jest wysoki, Marcin póki co zrobił na mnie największe wrażenie. Lecz w tym odcinku piosenki są wspaniałe, więc może jeszcze ktoś nas zaskoczy. Będzie ciekawie, oj będzie.
Olivier: No to czas najwyższy zaspokoić waszą ciekawość i zacząć tą walkę. Za chwilę na scenie zobaczymy 10 gwiazd, 2 z nich mają już immunitet kolejne 2 gwiazdy otrzymają, a pożegnać będziemy musieli 1 z nich. Dzisiejszą walkę zacznie Marcin, którego jurorzy tak bardzo chwalą. Zobaczmy co u niego słychać.
Marcin: Nie wierzyłem w to co jurorzy mówili na temat mojego występu. A przy werdykcie, gdy cała trójka jurorów powiedziała moje nazwisko jako, że dałem najlepszy występ już w ogóle było szokiem. Widzom widocznie także się spodobało i przeszedłem na drugim miejscu. Mam nadzieję, że w 3 odcinku dam z siebie wszystko i także się wszystkim spodoba.

MARCIN HYCNAR
W piosence Queen ''Don't Stop Me Now''.

Olivier: Marcinie myślisz, że nie zawiodłeś widzów i jurorów?
Marcin: Sam nie wiem co mam myśleć. Dziś jurorzy oceniać będą już bardziej obiektywnie, więc opinie pewnie już nie będą takie dobre jak 2 tygodnie temu.
Olivier: No to się dowiedzmy co myślą. Zacznie Łukasz.
Łukasz: Dobre rozpoczęcie. Jednak było sporo minusów. Refren był bardzo nieczysto zaśpiewany. Jakbym miał porównywać występ z poprzednim to ten ostatni był lepszy. Piosenka pasowała do Ciebie i podobała mi się interpretacja. Głos męski, bardzo pasował do tej piosenki.
Olivier: Teraz posłuchajmy opinii Patricii.
Patricia: Mi się bardzo spodobał ten występ, fakt faktem, że były nieczystości, ale więcej było fajnych momentów. Nie mogę oprzeć się Twojemu głosowi, więc już z wielkim zachwytem czekam na kolejny występ.
Olivier: Pięknie opinie. Czas, aby widzowie wzięli się za głosowanie. A Tobie Marcinie już bardzo dziękuję. Teraz przerwa 10 minutowa, po której wracamy z kolejnymi występami. A będzie dziś ich jeszcze 9. Wracamy za chwilę!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: To jest program Sing With The Star, witamy po przerwie. Czas zacząć kolejne występy. Zobaczmy co po ostatnim odcinku myśli Sonia.
Sonia: Mój pierwszy występ zrobił na jurorach ogromne wrażeniem, sama bym w życiu nie pomyślała, że tak może być. A jednak, świetne opinie, niby dobry występ na dodatek spora ilość głosów widzów. Dziękuję serdecznie, w odcinku 3 też postaram się was nie zawieść.

SONIA BOHOSIEWICZ
W piosence Rihanny & Eminema ''Love The Way You Lie 2''.

Olivier: Piękna piosenka, gratuluję występu. Jak się dziś występowało?
Sonia: Stresowałam się bardziej niż w odcinku poprzednim. Po pierwsze piosenka nie była po polsku, po drugie wydawała mi się strasznie trudna. Ale chyba dałam radę.
Olivier: Czas na opinie jury. Marino proszę bardzo.
Marina: Piosenka jest cudowna lecz Twoje wykonanie było bardzo słabe. Bardzo dużo nieczystych dźwięków, ogólnie to każdy początek nowego wersu nietrafiony w dźwięk. Poprzednim Twój występ był zdecydowanie lepszy.
Olivier: Czy lepszego zdania będzie Patricia?
Patricia: Ładnie dziś wyglądasz, z resztą jak zawsze. Występ bardzo spaliłaś, był fałsz, kompozycja nie odpowiednia pod Twoją barwę. Naprawdę słaby występ i nie mogę za dużo powiedzieć.
Olivier: Ale widzowie mogą oczywiście oddać sporą ilość głosów. Dziękuję Ci bardzo. A już za chwilę na scenie pojawi się Marek.
Marek: Pierwszy występ to były takie emocje, że nie mogę ich nawet słowami opisać. Opinie nie było jakieś świetne, ale mimo to byłem zadowolony z występu. Teraz będzie trudniej, bo przede mną angielska piosenka, na dodatek nie łatwa.

MAREK KALISZUK
W piosence Johna Lennona ''Imagine''.

Olivier: Uwielbiam tą piosenkę. Jak dziś samopoczucie?
Marek: Czuję się dobrze, stresu mniej, bo to już drugi raz na tej scenie. Uważam, że dobrze było.
Olivier: Przejdźmy do jurorów. Marino dobrze było?
Marina: Tak było dobrze, a nawet świetnie. Bardzo podobało mi się to co zrobiłeś, czyli interpretacja. Zrobiłeś na mnie wielkie wrażenie, dałeś radę z tym hiciorem, a łatwy on na pewno nie był.
Olivier: Co na to Patricia, proszę bardzo.
Patricia: Według mnie to najlepszy występ póki co od początku edycji. Energia jest w Tobie niesamowita, emocje i masa czystych dźwięków. Postęp gigantyczny.
Olivier: Najlepsze opinie od kiedy ten program istnieje, teraz wszystko zależy do widzów. Dziękuję Ci bardzo Marku. A już teraz na naszej scenie pojawi się Magdalena Kumorek.
Magda: Ten odcinek będzie dla mnie wielkim wyzwaniem, może nie odcinek, ale hit z którym się zmierzę. Będę potrzebowała energii, którą mam nadzieję widownia mi przekaże. Nie będzie łatwo,ale postaram się sprostać temu zadaniu.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Bonnie Tyler ''I Need A Hero''.

Olivier: I jak myślisz dałaś radę?
Magda: Sama nie wiem, pozostawię to jurorom, ale mam nadzieję, że opnie nie będą najgorsze.
Olivier: To nie przedłużajmy już. Łukasz.
Łukasz: Piosenka świetna, ale dużo nieczystych dźwięków. To jest Twój drugi występ, ale trzeba być obiektywnym. Nie było dobrze, średnio mi się podobało, ale energia chociaż fantastyczna.
Olivier: Marinko, Magda powinna przejść dalej?
Marina: Nie mogę jeszcze tego powiedzieć, bo nie słyszałam kolejnych występów. Ale tu było całkiem poprawnie, co prawda nie przemówiłaś do mnie tą piosenką, ale kilka momentów było całkiem dobrze zaśpiewanych.
Olivier: Mamy nadzieję, że widzowie docenią to i będą głosować. Serdecznie dziękuję Ci już Magdo. A kochani my teraz znikamy na kilka minut na przerwę, po czym jeszcze 6 występów. Nie opuszczajcie nas!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv program Sing With The Star. Witamy po reklamach. Czas na kolejny występy naszych gwiazd. Przed państwem Maciej Dowbor, posłuchajmy co ma nam do powiedzenia.
Maciej: Serdecznie dziękuję wam za wszystkie oddane głosy i immunitet. Nie spodziewałem się, że tak się spodobam, teraz jestem bezpieczny, ale mimo to będę się starał, aby nie zawieść swoich fanów. W tym hicie, który wykonam stać może się wszystko.

MACIEJ DOWBOR
W piosence Erica Claptona ''Tears In Heaven''.

Olivier: Nie wyobrażałem sobie Ciebie w takim klimacie, ale podobało mi się.
Maciej: Dziękuję, dziękuję. A ja nigdy bym nie pomyślał, że będę śpiewał, a co dopiero, że tą piosenkę.
Olivier: Posłuchajmy co myślą na ten temat jurorzy. Zacznie Marina.
Marina: Niezbyt mi się podobało. Dużo nieczystych dźwięków, prosto zaśpiewana piosenka, przekazu nie odczułam. Tak jakbyś wszedł na scenę zaśpiewał i tyle. Nie był to dobry występ, więc mam nadzieję, że w kolejnym odcinku nas zaskoczysz.
Olivier: Mrozu proszę bardzo o Twoją opinie.
Łukasz: W odcinku 1 powiedziałem, że dobrze się bawiłem przy Twoim występie, dziś tego nie powiem. Byłeś spięty i coś tam tylko wydukałeś, moim zdaniem bardzo słaby występ.
Olivier: Cieszę się bardzo, że to nie jurorzy decydują o tym kto przejdzie dalej. Maćku możesz już sobie odetchnąć, dziękuję. A co powie nam Paulina, która o mało nie odpadła z programu?
Paulina: Wiadomo, że przegrałam z lepszą od siebie, ale cieszę się, że widzowie dali mi kolejną szansę pokazania się, mam nadzieję, że tym razem spodobam się jeszcze bardziej. Mam fajną piosenkę i myślę, że pokaże się z lepszej strony niż ostatnio. Z resztą co ma się stać to się stanie.

PAULINA PAPIERSKA
W piosence Agnes ''On And On''.

Olivier: Paulino czy było wszystko tak jak być powinno?
Paulina: Nie było, pomyliłam się w tekście, ale mam nadzieję, że nikt nie zauważył tego, że się trochę pogubiłam.
Olivier: Miejmy nadzieję, pierwsza wypowie się Marina.
Marina: Było to widać, naprawdę było. Fałsz na fałszu, głos drżący, jedyny plus tego występu to fajna piosenka, ale niestety muszę powiedzieć, że ją zniszczyłaś. Już nie lubię jej, zmasakrowałaś ją.
Olivier: Ostro od Mariny, co na to Mrozu?
Łukasz: No niestety bardzo, bardzo słabo było. Nie zrobiłaś na mnie wrażenia, żadnego. Głosy dobrego nie masz, nie wiele zrobiłaś, żadnych postępów nie widać. Nie przyzwoity występ i nie przyłożyłaś się do niego.
Olivier: Paulino, ale Twoje losy w rękach widzów, może tym razem także się uda. Dziękuję Ci bardzo. Czas na reklamy, po których zobaczymy Roberta i Gosie zdobywczyni immunitetu. Zostańcie z nami, bo jeszcze wiele przed nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witamy po przerwie tych, którzy byli za nami, a także tych, którzy do nas własnie dołączyli. Za chwilę zobaczymy występ Roberta Lewandowskiego.
Robert: Pozytywne opinie jurorów mnie trochę rozkojarzyły. Nie wiedziałem do końca czy mówią prawdę, ale szczerze mówiąc dopiero po czasie się zorientowałem, że po to tu oni są. Więc dziękuję za pozytywną opnie i mam nadzieję, że tym razem także ich nie rozczaruje.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence George'a Michael'a ''Freedom''.

Olivier: Robercie kto wybrał Ci tak świetny utwór?
Robert: Miałem zaśpiewać co innego, ale postaram się sam, aby zdobyć ten utwór i się udało, bardzo się cieszę z tego powodu i dziękuję.
Olivier: Co na ten temat może powiedzieć Marina?
Marina: Widzę postęp, dużo czyściej zaśpiewany utwór niż w poprzednim odcinku. Dałeś radę i cieszę się bardzo, że sam wybrałeś ten utwór. Doskonały wybór i zadowoliłeś mnie dziś.
Olivier: A Mroza zadowoliłeś?
Łukasz: Szału nie było. Według mnie był to nudny i monotonny występ. Wiedziałem czego mam się spodziewać i mimo to, że było czyściej nie poraziłeś mnie tym, no niestety.
Olivier: Opinie bardzo różnorodne, ale to wszystko jeszcze w rękach widzów. Dziękuję Ci Robercie i powodzenia. Kolejną uczestniczką jest Małgosia, która dziś ma immunitet.
Gosia: W pierwszym odcinku dobrze się bawiłam, opinie jury były srogie, lecz widzowie mnie polubili i poszczęściło mi się immunitetem. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy i obiecuję, że do drugiego występy przygotuje się bardziej, postaram się nie zawieść.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Blue Cafe ''Buena''.

Olivier: Jako jedyna masz piosenkę polskiego zespołu prawda?
Gosia: Tak prawda, ale to nie zmienia faktu, że jest łatwa. Piosenka jest jedną z trudniejszych co do wszystkich dziś wykonanych.
Olivier: Zobaczmy czy dałaś radę zdaniem jury. Zacznie Patricia.
Patricia: Dobry występ, technicznie nawet dałaś radę. Zrobiłaś bardzo mało błędów dźwiękowych. Piosenka na prawdę łatwą nie jest, lecz dałaś radę, naprawdę dobrze zaśpiewałaś, a mi się to podobało.
Olivier: Mrozu proszę bardzo.
Łukasz: Masz potencjał kobieto i widocznie widzowie od razu to w Tobie zobaczyli. Cieszę się bardzo, że dobyłaś ten immunitet, naprawdę należało się. Gratuluję bardzo liczę na to, że jeszcze nie raz nas zaskoczysz.
Olivier: Losy Twoje i innych uczestników należą tylko do widzów. Prosimy o głosy, a Gosiu Tobie bardzo serdecznie już dziękujemy. Teraz kolejna przerwa, po której ostatnie dwa występy. Do zobaczenia za chwilę!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Program Sing With The Star jesteśmy po przerwie. Przed nami ostatnie dwa występy, po których poznamy 9 uczestników 4 odcinka. Czas na Lesława, zobaczmy co u niego słychać.
Lesław: Stanąć w najsłabszej dwójce Panów nie jest fajne. Program pozwolił mi spróbować sił w muzyce, faktycznie nie jest zbyt dobry, ale zawsze wszystko poprawić można. W 3 odcinku chcę pokazać innego siebie, mam zagraniczną piosenkę i będzie według mnie prościej.

LESŁAW ŻUREK
W piosence Adele ''Rolling In The Deep''.

Olivier: Lesławie czy spełniłeś się w tej piosence?
Lesław: Owszem. Czuję, że poszło mi znacznie lepiej niż poprzednio, ale pozostawię szczegóły jeszcze dla siebie.
Olivier: Posłuchajmy jurorów. Marino zaczniemy od Ciebie.
Marina: Świetny występ. Ostatnio powiedziałam, że Twoje wystąpienie było kiczowate, dziś tego powiedzieć nie mogę. Byłeś numerem jeden przez ten czas, kiedy byłeś na scenie. Wszystko skupiało się na Tobie, to właśnie Ty przyciągałeś na siebie samego uwagę.
Olivier: Patricio jak było?
Patricia: Zrobiłeś ogromny krok w przód, piosenka doskonale pasowało do tej barwy i Twych umiejętności. Refren fajnie zaśpiewany tylko szkoda, że mało wyciągałeś w nim, bo to było potrzebne, lecz obeszło się bez tego i też było fajnie.
Olivier: Widzowie zadecydują, miejmy nadzieję, że wynik będzie pozytywny. Dziękuję Ci bardzo. Ostatnia dziś wystąpi Ania.
Ania: Ale to były emocje, bardzo bałam się co powiedzą jurorzy, a jednak nie warto było się bać, bo opinie naprawdę były pozytywne. Odcinek trzeci to będzie dopiero bomba, mam utwór, na którym mogę szybko polegnąć. Boje się tego, a to jest bardzo możliwe.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Will.I.Am'a & Evy Simons ''This Is Love''.

Olivier: Na pewno nie poległaś, dobry występ Aniu. Jak się czujesz?
Ania: Teraz zdecydowanie lepiej. Stres opadł, tekstu nie zapomniałam, było całkiem dobrze i przyjemnie.
Olivier: Czy opinie też będą przyjemne? Patricia zacznie.
Patricia: Dobry występ. Lecz nie powalił mnie na kolana. Ciekawie się słuchało, lecz były momenty kiedy nie dawałaś rady i fałszowałaś strasznie. Tydzień temu było zdecydowanie lepiej.
Olivier: Łukasz podobało się?
Łukasz: Ciekawy występ, dużo się działo na scenie. Emocje i energia jak najbardziej na swoim miejscu. Ale technika śpiewania na samym końcu. Musisz jeszcze dużo popracować niestety.
Olivier: Zapraszamy widzów do głosowania. Tobie Aniu serdecznie dziękujemy. A głosowanie kończymy za 16 minut. Teraz przerwa, po której wyniki. Nie możecie tego przegapić.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: To jest program Sing With The Star i czas na wyniki. Głosowanie zostało zakończone 2 minuty temu. Oddano sporą ilość głosów, w kolejnym odcinku zobaczymy tylko 9 uczestników. Zapytajmy najpierw jurorów kto był dziś najsłabszy. Zacznie Marina, prosze o szybą odpowiedź, w której powinno znajdować się tylko imię i nazwisko.
Marina: Paulina Papierska dziś była najsłabsza.
Olivier: Mrozu jak Twoim zdaniem.
Łukasz: Zgadzam się z Mariną.
Olivier: A zdaniem Patricii jak jest?
Patricia: Sonia Bohosiewicz dziś wykonała najsłabiej swoją piosenkę.
Olivier: Czas najwyższy zaprosić całą ekipę dzisiejszego odcinka, aby poznać wyniki.

Maciej Dowbor
Paulina Papierska
Lesław Żurek
Sonia Bohosiewicz
Marcin Hycnar
Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: Na początek od razu chciałbym powitać w 4 odcinku Macieja Dowbora oraz Małgosie Soche z tego względu, że zdobyli immunitety. Dziękuję i gratuluję wam bardzo. A ja mam w dłoni kopertę z wynikami, którą za chwilę otworzę. Gotowi i zwarci? Czas najwyższy.

Dzisiejszy odcinek wygrał... Marek Kaliszuk

Na drugim miejscu uplasowała się... Anna Karczmarczyk

Trzecie miejsce podium dziś ma... Robert Lewandowski

W kolejnym odcinku zaśpiewa także... Sonia Bohosiewicz

Bezpieczna dziś także jest... Magdalena Kumorek

Dalej śpiewa również... Marcin Hycnar

Ostatni występ dziś dała...
Paulina Papierska!


Olivier: Jest nam ogromnie przykro Paulino, ale dziś się nie udało. Zajmujesz 10 miejsce w pierwszej edycji naszego programu. Oddaje Ci głos.
Paulina: Stało się, ale bardzo się cieszę, że mogłam chociaż drugi raz zaśpiewać. Nie byłam dobra, więc dobrze, że właśnie dziś odpadłam. Dziękuję całej ekipie, jurorom i widzom za wszystkie oddane na mnie głosy. Dziękuję bardzo!
Olivier: Gratulujemy Paulina i wielkie brawa! Od dzisiejszego odcinka wchodzi także nowa zasada, czyli immunitet jurorów. Oni już zdecydowali posłuchajmy komu je przyznali. A o tym opowie nam przewodnicząca jury.
Marina: W czasie ostatniej przerwy reklamowej zdecydowaliśmy i mamy jednego najlepszego pana dzisiejszego odcinka oraz jedną najlepszą paniom. Otóż immunitety dziś od nas zdobywają Lesław Żurek oraz Małgorzata Socha. Gratuluję!
Olivier: Ogromne brawa. Gosia Socha po raz drugi z rzędu zdobywa immunitet. Na dziś to wszystko, z programem pożegnała się Paulina Papierska. Za tydzień w dowolnych piosenka zaprezentuje się 9 pozostałych gwiazd. Linie zostały już otwarte przed chwilą, można oddawać głosy na swoich faworytów. Przeglądajcie także nas na bieżąco na facebook'u, bo na prawdę warto. Do zobaczenia za tydzień. Dobranoc!



4 komentarze:

  1. No nie wiem co powiedzieć, prześwietny odcinek. Bardzo dużo emocji, wiele świetnych piosenek i moi faworyci poradzili sobie dobrze. Pozostali wszyscy w programie, a Pauliny to mi nie jest wcale szkoda... Powinna odpaść tydzień temu. Pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 4]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek super, jak dwa poprzednie zresztą. Poziom nawet dosc wysoki jak na 3 odcinek, chociaż zdarzały się wyjątki. Nie przepadam za Pauliną i bardzo dobrze sie stało, że odpadła. Jedna z moich faworytek-Gosia otrzymała znów immunitet, bardzo się cieszę. Bedę oddawał głosy [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek świetny. Piosenki też genialne. Moi faworyci bardzo wysoko dzisiaj. Wszyscy przeszli. Jeśli chodzi o Pauline to mi jej nie zal. Jakoś nie przepadam za nią. Dobrze że odpadła. A jeśli chodzi o podium to świetne , ale mogło być troszkę i tez lepsze. Czekam na kolejny docinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny odcinek pod każdym względem! Chociaż miałam drobne wątpliwości, teraz już ich nie mam: Ania jest moją faworytką. Cieszę się że Małgosia znów otrzymała immunitet, należał jej się, Lesławowi również. Moi faworyci dobrze sobie poradzili, chociaż na niektórych trzeba będzie więcej głosować. Dobrze że odpadła Paulina, powinna już w tamtym odcinku odpaść zamiast Oli.. Czekam na kolejne wielkie emocje czyli na kolejny odcinek :) [KINGS-OF-DANCEFLOOR]

    OdpowiedzUsuń