niedziela, 18 listopada 2012

Odcinek 5

Lektor: W poprzednim odcinku! 9 gwiazd walczyło o 5 odcinek. Jury mieli w pełni zróżnicowane opinie. Emocji nie brakowało, energii także, ale jedynie szczęścia. Którego najbardziej zabrakło Sonii Bohosiewicz, która pożegnała się z programem. Faworytem widzów w 4 odcinku został Robert Lewandowski, a immunitety otrzymali Magdalena Kumorek i Marek Kaliszuk. A już dziś! 8 gwiazd! 8 piosenek! 8 bardzo emocjonujących werdyktów. To jest program Sing With The Star! Czas zacząć rywalizację 5 odcinka.

Przed państwem gość specjalny odcinka!
WEEKEND w piosence ''ONA TAŃCZY DLA MNIE''

Przed państwem gospodarz programu!
Olivier Janiak

Olivier: Brawa dla naszego gościa specjalnego! Witam w 5 odcinku naszego programu. Pozostało już tylko 8 uczestników. Przed nami jeszcze kilka odcinków, w których wyłonimy najlepszego uczestnika. Dziś na scenie zobaczymy 8 występów, gwiazdy zaśpiewają dowolne piosenki. A jurorzy są już w pełnej gotowości do oceniania. Zapraszam jurorów programu Sing With The Star:

Patricia Kazadi, Łukasz Mrozu Mróz oraz Marina Łuczenko!

Olivier: Cześć kochani. I już tradycyjnie czas na pytania. Łukaszu czym się sugerujesz przy wyborze uczestników do immunitetu?
Łukasz: Po prostu wybieram tych, którzy zaśpiewali najlepiej, popełnili najmniej błędów technicznych i robią duże kroki na przód.
Olivier: Rozumiem. Marino czy cieszysz się z wyborów widzów?
Marina: Czasem nawet się cieszę, lecz nigdy jeszcze nie byliśmy z nimi zgodni, na myśli mam jurorów, oprócz 1 i 2 odcinka. Mimo, że głosy widzów nie wpływają na pewność bycia w kolejnych odcinkach, ale na pewno jest to pocieszająca sprawa.
Olivier: Patricio na koniec pytanie do Ciebie. Kto sobie póki co najlepiej radzi?
Patricia: Nie chciałabym zniechęcać innych uczestników, ale powiem. Najlepiej zdecydowanie póki co radzi sobie Gosia Socha oczywiście.
Olivier: Dziękuję wam kochani. No i przyszedł ten czas 5 odcinka kiedy trzeba zacząć rywalizację. Na pierwszy ogień dziś pójdzie Marcin Hycnar, który chcę pokazać nam, że ma w sobie dużo siły.
Marcin: Kolejny raz drugie miejsce na podium. Daje mi to tak ogromną motywacje i chęć bycia w tym programie, że nawet nikt sobie tego nie wyobraża. Ale ten odcinek będzie ciężki, piosenka nie jest lekka, mogę zepsuć ten występ, ale to się jeszcze okaże. Trzymajcie kciuki.

MARCIN HYCNAR
W piosence Eurythmics ''Sweet Dreams (Are Made Of This)''.

Olivier: Dałeś czadu. Jak Ty to robisz?
Marcin: Po prostu spędzam dużo czasu na próbach i staram się być dobry. Wielu ludzi mi w tym pomaga, więc dziękuję bardzo.
Olivier: A jak było dziś według jury? Przekonajmy się. Łukaszu zacznij.
Łukasz: Dzisiaj Marcinie niestety, ale według mnie było słabo. To co zrobiłeś to jest zdecydowanie za mało na tym etapie programu. Stoisz w miejscu i nie robisz żadnych postępów, tak być nie może. Ja czekam na poprawę.
Olivier: Patricio co Ty sądzisz?
Patricia: Tak źle nie było. Marcinie w Tobie najbardziej lubię to, że potrafisz bez wahania zaśpiewać każdą piosenkę, mimo że często zbyt dobrze nie jest. Wybór piosenki dobry, lecz nie pod Twoją barwę. Spodziewałam się czegoś lepszego.
Olivier: Wszystko w rękach widzów. Więc należy głosować na Marcina. Dziękuję Ci bardzo serdecznie. A już teraz występ kolejnego uczestnika. Przed nami Maciej Dowbor.
Maciej: Mało brakowało i bym odpadł. Stanąłem w dwójce zagrożonych podczas wyników. To było straszne uczucie, bo najpierw immunitet, a tu naglę już braki w głosach. Dostałem piosenkę Czesława, którą muszę zaśpiewać na swój sposób, to na pewno nie będzie łatwe.

MACIEJ DOWBOR
W piosence Czesław Śpiewa ''W Sam Raz''.

Olivier: Jak myślisz zaskoczyłeś jurorów?
Maciej: Pokazałem się z innej strony niż dotychczas. Myślę, że to udowodni mi i innym, że jestem różnorodny.
Olivier: No to zobaczmy co na to jurorzy. Zacznie Marina.
Marina: To był dobry występ i bardzo mi się to dobrze oglądało. Widać było, że czujesz się swobodnie i te śmieszne ruchy robił spontanicznie. Bawiłam się dobrze, a technicznie i dźwiękowo było na 3+.
Olivier: Mrozu proszę bardzo.
Łukasz: Co za energie Ty masz Maćku. Spodziewałem się szczerze mówiąc czegoś gorszego, a tu niespodzianka bardzo miła. Fajny występ, podobał mi się bardzo. Taka nowoczesna wersja tej piosenki, świetnie się sprawdziłeś.
Olivier: No i do takich opinii brakuje tylko głosów widzów, które są ważne. Głosujcie kochani. A my dziękujemy Maćkowi i zapraszamy na krótką przerwę, po której zobaczycie kolejne występy dzisiejszego odcinka.

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Witam po przerwie w programie Sing With The Star. Kolejne emocje przed nami. Teraz wystąpi pani z immunitetem.
Magda: Pod koniec 4 odcinka okazało się, że mój występ był najlepszy. W nagrodę dostałam immunitet, za który dziękuję jurorom. Byłam w szoku, ale od razu się bardzo ucieszyłam, bo chociaż już wiem, że jestem w 6 odcinku, chociaż nawet jeszcze nie śpiewałam w 5. Teraz nie mogę zawieść jurorów.

MAGDALENA KUMOREK
W piosence Moniki Brodki ''Varsovie''.

Olivier: Bardzo fajny występ. Jak samopoczucie?
Magda: Dziękuję, bardzo dobrze. Ciężka piosenka, więc jestem bardzo zadowolona, że mam już za sobą ten występ.
Olivier: Posłuchajmy opinii jury. Mrozu proszę bardzo oddaje Ci głos.
Łukasz: Magdo, jestem bardzo zawiedziony. Przyznaliśmy Ci immunitet, a Ty to olałaś. Nie widziałem w tym występie cienia lepszości w porównaniu do poprzedniego. Bardzo dużo fałszu i błędów technicznych.
Olivier: Patricio a Ty co powiesz?
Patricia: Niestety, ale Łukasz ma rację. Nie przyłożyłaś się do tego występu i zaśpiewałaś go po prostu, bo musiałaś. Mam ogromnego focha na Ciebie, bo wiem na co Cię stać, a dziś taka słabizna.
Olivier: Niestety opinie słabe, ale to głosy widzów się liczą. Dziękuje Ci Magdo bardzo serdecznie, możesz iść odpocząć. A przed nami Lesław, który strasznie boi się o głosy widzów.
Lesław: Był immunitet na szczęście. Bo głosów zbyt dużo nie otrzymałem. Boje się, że to może być dla mnie już ostatni odcinek, a jest to bardzo możliwe. Będzie ciężka piosenka, ciężko pracowałem nad tym występem i mam nadzieję, że się spodoba.

LESŁAW ŻUREK
W piosence Bon Jovi ''It's My Life''.

Olivier: Największy hit Bon Jovi. Nie bałeś się go zaśpiewać?
Lesław: Ogromnie się bałem, ale jednak chciałem zaryzykować. Myślę, że dałem radę i opinie będą pozytywne.
Olivier: Przejdźmy do opinii. Patricia jak było?
Patricia: Był to dobry występ. Podobało mi się najbardziej przejście do refrenu, gdzie chórek Ci pomagał. Widać w końcu te efekty, mniej fałszu i dźwięki dobrze wykończone. Energię to Ty chłopie masz w sobie jak nie jeden sportowiec. Dobry występ.
Olivier: Marino czy Tobie również się podobało?
Marina: Tak podobało mi się, ale nie każdy moment był taki fajny na ile liczyłam. Utwór najlepszy jaki był od początku tej edycji. Lesławie masz w sobie tyle emocji, że Twoje występy mimo wszystko zawsze mnie na jakiś sposób urzekają.
Olivier: To czy będziesz dalej czy nie zależy od widzów. Dziękuję Ci już bardzo serdecznie. Za nami już 4 występy, zatem kolejne 4 przed nami. Teraz przerwa, a po niej Gosia i Marek. Musicie być z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: Ze studia SpotTv witamy po przerwie. Program Sing With The Star to program rywalizacji gwiazd. A przed nami kolejna z nich. Gosia, która zaczyna w końcu walczyć bez immunitetu.
Gosia: Dwa immunitety z rzędu, a to wszystko dzięki mojemu podejściu do tego. Ale i tak z odcinka na odcinek coraz mniej głosów dostaje, więc zaczynam się bać. Ale może to być także spowodowane tym, że gdy mam immunitet widzowie po prostu wolą na kogoś innego zagłosować. Dziś się okaże.

MAŁGORZATA SOCHA
W piosence Rihanny ''We Found Love''.

Olivier: W zagranicznym hicie wystąpiła Gosia Socha. Jak występ?
Gosia: Opinie zostawię tylko i wyłącznie dla jurorów, sama mogę powiedzieć tylko tyle, że piosenkę ze wszystkich dziś miałam najlepszą i dobrze się w niej czułam.
Olivier: Mrozu zacznijmy od opinii.
Łukasz: Widać było, że czułaś się dobrze. Pięknie wyglądasz i występ był dobry. Trafiałaś idealnie w każde górne dźwięki, które były także czyste. Występ na poziomie i bez wątpienia według mnie powinnaś przejść dalej.
Olivier: Patricio podobało się?
Patricia: O tak. To był bardzo fajny i przyjemny dla ucha wykon. Piosenkę lubię bardzo i cieszę się, że wybrano dla Ciebie wersję pół akustyczną. Pierwsza zwrotka była najlepsza bez wątpienia i podobała mi się tam Twoja interpretacja.
Olivier: Czy ilość głosów widzów, także będzie tak dobra jak jury? Głosujcie, a Tobie Gosiu dziękuję i do zobaczenia na wynikach. Teraz uczestnik z immunitetem, czyli Marek Kaliszuk.
Marek: Pamiętam jak nagrywaliśmy spot do poprzedniego odcinka i powiedziałem, że jest ciekaw co mi ten odcinek przyniesie. Co się okazało, że dostałem immunitet od jury. Bardzo się cieszę z tego powodu, gdyż mam zapewniony dziś awans do 6 odcinka. Spróbuje dziś zaśpiewać najlepiej jak potrafię.

MAREK KALISZUK
W piosence Yugopolis & Maciej Maleńczuka ''Ostatnia Nocka''.

Olivier: Jak myślisz dobrze sobie poradziłeś?
Marek: Myślę, że dobrze i że nie zawiodłem jurorów z tego względu, że zaufali mi i przyznali immunitet.
Olivier: No to czas to sprawdzić. Marino podobało się?
Marina: Było poprawnie, odrobinę gorzej niż w poprzednim odcinku, ale mi się podobało. Końcówka zdecydowanie najlepsza z tego wszystkiego. Poprawnie technicznie i wystarczająco czysto. Liczę na więcej takich i jeszcze lepszych występów.
Olivier: Mrozu podobała się ta piosenka w wersji Marka?
Łukasz: Było naprawdę dobrze i podobało mi się. Chociaż były także minusy, fałsz zbyt częsty i kilka błędów dźwiękowych. Góry masz fajne, barwa pasowała idealnie do tego utworu. Nie zawiodłeś mnie.
Olivier: Teraz liczymy na głosy widzów. Dzięki Marku. Teraz robimy krótką przerwę, po której ostatnie dwa występy konkursowe tego odcinka. Do zobaczenia za chwilę!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~


Olivier: Witam po przerwie, to jest program Sing With The Star. Przedostatni występ da Ania, która już od dwóch odcinków jest na podium.
Ania: Już drugi raz z rzędu znalazłam się na podium. A zatem oznacza to, że moje występy podobają się widzom. Dziś w polskiej piosence, piosence którą uwielbiam i myślę, że to tylu próbach zaśpiewam ją tak, że będę mogła dostać immunitet, bardzo bym chciała.

ANNA KARCZMARCZYK
W piosence Agnieszki Chylińskiej ''Nie Mogę Cię Zapomnieć''.

Olivier: Aniu czy wszystko było jak być powinno?
Ania: Tak jak próby, tak jak nauczyli mnie trenerzy, tak właśnie zaśpiewałam, a ocenę pozostawię dla jurorów.
Olivier: Czas się dowiedzieć co myśli Marina?
Marina: Fantastyczny występ i fantastyczny utwór. Dziewczyno masz niesamowity talent, Twój głos cudowanie współgrał z chórkiem z refrenie. Wielki głos w małym ciele. Energia i emocje, masz to wszystko. Technika dziś fenomen. Najlepszy występ wieczoru, gratuluję.
Olivier: A co na to Patricia?
Patricia: Marina powiedziała już wszystko. I jak tu Cię nie kochać? Dajesz nam tyle emocji co wszyscy uczestnicy razem wzięci, mam na myśli tych, którzy wystąpili przed Tobą. Masz naprawdę piękny głos.
Olivier: Niedługo się wszystko okaże, poznamy wygranych, bo wszystko w rękach widzów. Aniu gratuluję dobrych opinii i zmykaj już do pokoju gwiazd. A na sam koniec zwycięzca 4 odcinka, Robert.
Robert: To było zaskoczenie, kiedy Olivier ogłosił, że zdobyłem 1 miejsce. Ale zawdzięczam to głównie tej piosence, gdyż ona jest naprawdę dobra i nie trudno było sobie z nią poradzić. Ale w tym programie 1 miejsce nie jest najlepsze, gdyż zawsze w kolejnym odcinku odpaść muszę, walczę dziś o immunitet.

ROBERT LEWANDOWSKI
W piosence Bryana Adamsa ''Heaven''.

Olivier: Robercie czy dałeś radę?
Robert: Nie zapomniałem tekstu, nie wywróciłem się na scenie, więc występ zaliczam do udanych.
Olivier: Patricio proszę bardzo.
Patricia: Bardzo, bardzo się cieszę, że dostałeś akurat ten utwór. Świetnie sobie poradziłeś, widzę ogromną różnicę, widać tą pracę i Twoje zaangażowanie. Jeszcze kilka prób i technicznie będzie jednym z najlepszych.
Olivier: Mrozu jak występ Roberta Ci się spodobał?
Łukasz: Twoja barwa naprawdę jest niezła. Dziś udowodniłeś nam, że piłkarz może być najlepszy w takim programie. Dziś tak sądzę i nie pozwól, abym zmienił zdanie. Występ bardzo poprawny i emocjonujący.
Olivier: Teraz trzeba tylko głosów widzów. Dziękuję Ci Robert. Kochani głosowanie kończymy za 15 minut. Wykorzystajcie ten czas, każda sekunda to nowy głos. Wracamy po przerwie z wynikami. Musicie być z nami!

~~~~~~~~~~
Reklama
~~~~~~~~~~

Olivier: To jest program Sing With The Star, witamy po przerwie ze studia SpotTv. Głosowanie zostało już zakończone, ja mam w ręku kopertę z wynikami. W 6 odcinku zobaczymy już tylko 7 gwiazd. Ale najpierw poznajmy typ na odpadkę każdego z jurorów. Marino proszę.
Marina: Magdalena Kumorek, ale ona ma immunitet to Marcin Hycnar.
Olivier: Łukaszu, a jaki jest Twój typ?
Łukasz: Także Marcin.
Olivier: No i Patricio?
Patricia: Marcin Hycnar.
Olivier: Znamy typy jury, ale te właściwe poznamy już za chwilę. Zapraszam całą ósemkę uczestników piątego odcinka.

Maciej Dowbor
Lesław Żurek
Marcin Hycnar
Anna Karczmarczyk
Robert Lewandowski
Magdalena Kumorek
Małgorzata Socha
Marek Kaliszuk

Olivier: Na początek chciałbym pogratulować Magdalenie Kumorek i Markowi Kaliszukowi, bo to oni otrzymali immunitety, więc przechodzą bezpiecznie dalej. Kochani dziękujemy. Czas na najważniejszy wynik tego wieczoru.

Pierwsze miejsce dziś ma... Małgorzata Socha

Drugie miejsce podium zdobywa dziś... Anna Karczmarczyk

Podium dziś zamyka... Robert Lewandowski

Bezpiecznie dalej przechodzi także... Lesław Żurek

Niestety po raz ostatni w dzisiejszym odcinku zaśpiewał...
Maciej Dowbor!


Olivier: Mimo dobrych opinii jurorów to właśnie Ty musisz dziś się z nami pożegnać. Maćku otrzymałeś dziś najmniej głosów. Oddaje Ci głos, jeżeli chcesz coś powiedzieć to jest Twój czas.
Maciek: Szkoda, że to tak się zakończyło. Ale przeszedłem połowę odcinków, więc mimo to cieszę się bardzo. Pamiętam jak cieszyłem się z pierwszego miejsca w pierwszym odcinku, a Ty spośród tych samych panów otrzymałem najmniej głosów. Trudno się mówi, takie zasady. Dziękuję całej ekipie programu, bardzo dobrze się bawiłem.
Olivier: 8 miejsce w I edycji Sing With The Star zajmuję Maciek Dowbor. Brawa dla niego. A już teraz bardzo ważna informacja, czyli przewodnicząca jury Marina Łuczenko przyzna immunitety jurorskie. Proszę bardzo Marino.
Marina: Jednogłośnie dziś zdecydowaliśmy. Najlepsi dziś byli Anna Karczmarczyk i Robert Lewandowski. Wielkie brawa dla nich!
Olivier: I za nami kolejny odcinek programu. Finał coraz bliżej dziś szanse na niego stracił Maciej Dowbor. W kolejnym odcinku zmierzy się 7 gwiazd, walczyć będą o awans do 7 odcinka. Informacje na temat programu i kolejnego odcinka znajdziecie na naszym facebook'u. Linie głosowania są już otwarte, można więc już głosować. To wszystko na dziś. Dobranoc i do zobaczenia w przyszłą niedzielę o godzinie 22.00.




5 komentarzy:

  1. Ale emocjonujący odcinek :) Zaczęło się nie najlepiej dla Marcina i Maćka, później Magda która zdecydowanie powinna odpaść w tym odcinku, nie należał jej się immunitet, mam nadzieję że w kolejnym odcinku to ona odpadnie. Ania poradziła sobie świetnie, ciesze się że uzyskała immunitet. Gosia pierwsza w głosowaniu - super! Szkoda mi jest Maćka, ale wolałam już aby to on odpadł niż Marcin. Głosuję i czekam na kolejny odcinek. [KINGS-OF-DANCEFLOOR]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiuuu ! ależ emocję było blisko i mój faworyt by odpadł, ale moje głosy robią swoje:) Myślę że immunitet dla Ani i Robert nie jest zasłużony.Czekam na kolejny odcinek i będę głosować [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek, w sumie jak zawsze. Piosenki dla niektórych świetnie dobrane. Szkoda, że Magda słabo sobie poradziła, a choć miała ze wszystkich najlepszą piosenkę. Patrząc na opinie Ania i Robert zasłużyli na immunitety, ale wolałbym, by to ktoś inny zdobył, choćby Maciek, który odpadł. Wielka szkoda. Reszta faworytów pozostaje bezpieczna, ale żaden z nich nie ma immunitetu, więc te głosy się przydadzą trochę. Czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek bardzo, bardzo dobry. Nie którym gwiazdom dzisiaj się nie powiodło w śpiewaniu, ale niestety przeszli. Niestety, bo odpadł Maciek-jeden z moich faworytów, który nie zaśpiewał dziś najgorzej. Ale jest jeszcze jedna wielka faworytka na którą będę oddawac głosy. Szkoda, że Anna dostała immunitet, bo jej nie lubię. Ale z drugiej strony należał jej się dzisiaj. Czekam na nast. odcinek [The Voice]

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki ze tak pózno dałem komentarz , ale myślałem że już przed tem dałem. Odcinek bardzo fajny , piosenki również mi sie podobają. Moi faworyci dziś daleko , co do odpadki Macka to mi go nie zal. Czekam na kolejny odcinek. A co do immunitetów to super że oni dostli.

    OdpowiedzUsuń